17 Nisan 2013 Çarşamba

http://morrmenekse.blogspot.com/2013/04/kucuk-bir-cekilis.html


Küçük Bir Çekiliş

 
 
Bir izleyicime Ann Yvette'nin Yağlı Ciltler için olan bu kremini hediye etmek istiyorum.
 
Bende bu kremi bir süre önce bir çekilişte kazanmıştım fakat ne yazık ki bana yağlı ciltler için olan krem gelince kullanamadım.
Madem kullanamıyorum bende bir izleyicime bunu hediye edeyim dedim.
Ambalajı bile açılmadı yani ilk kez kazanan arkadaş açacak.
 
Çekilişe katılmak için uzun uzadıya şart falan yok sadece izleyicim olmanız yeterlidir.
Eğer herhangi bir sosyal mecrada duyurursanız facebook, twitter, blog vb. artı bir hak kazanırsınız.
 
Çekilişe son katılım tarihi 30 nisan 2013 00.00
Kazananı 1 mayıs'ta açıklayacağım.
Adsız katılımlar kabul edilmeyecektir, çekilişe ne yazık ki Türkiye dışı katılımları kabul edemeyeceğim.
 
Kazanan random.org ile belirlenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder