20 Nisan 2013 Cumartesi

http://miskinkek.blogspot.com/2013/04/sartsiz-hediye-cekilisi-oje-karnavali.html?spref=fb


ŞARTSIZ HEDİYE ÇEKİLİŞİ - OJE KARNAVALI

çekiliş,cekilis,hediye,oje,oje cekilisi,oje çekilişi


HEDİYE ÇEKİLİŞİ - 30 OJE HEDİYE



Merhaba!

Tam 30 Ojeye bir anda sahip olmak istemez misiniz ? 

2 minik boy ojeyi, 1 tam boy saydım, yani sayıca 31 esasen 

Baharın sıcaklığı kendini göstermeye başlarken, istedim ki kıpır kıpır renklerle bu ojelerim okuyucularımdan birinin olsun!

Ojelerin hepsini blog tanıtım (swatch) için kullandım. Ancak yepyeni duruyor. 1-2 tane ojeyi ise, rengini çok sevdiğim için daimi kullandım. Ojelerde hijyen sorunu olmadığını bildiğim için ve elimde çok fazla oje olup, hepsini kullanamayacağıma karar verip, birbirinden farklı oje markalarıyla bu çekilişi düzenlemek istedim.

Ojelerin hiçbirinde yapısal bozukluk yok.  Özenli paketleyerek ve Sample Ürünler de ekleyerek gönderim yapacağımdan emin olabilirsiniz.

OPI 'dan Golden Rose Jolly Jewels 'lara, Rimmel London 'dan Flormar 'a kadar oje konusunda popüler markalar yer almakta. Hem markaları tanımak, hem sizde olmayan farklı renklere sahip olmak isterseniz, HİÇBİR ŞART olmadan düzenlediğim bu çekilişime katılabilirsiniz. 


Çekiliş,cekilis,oje cekilisi,oje çekilişi

Çekilişe Katılmak İçin Ne Yapmalı ?

Hiçbir şart yok
Bu konuya yorum bırakan (18 YAŞINDAN BÜYÜK) herkes çekilişe katılma hakkına sahiptir.

Bırakacağınız yorumlara, blogum hakkında düşüncelerinizi de yazarsanız çok mutlu olurum. Kazanmanız halinde size ulaşabileceğim mail adresinizi bırakmayı unutmayın.

EK Katılım Hakları Neler ?

Daha çok katılım hakkına sahip olmak isterseniz de ;

+ Yeni açtığım Facebook hesabına üye olmanız , beni çok mutlu eder ve bu size +5 Çekiliş Hakkı Sağlar.

+ Blogger duyurularınız benim için çok önemli. Resimli olarak çekiliş duyuruları size +4 Çekiliş Hakkı Sağlar.

+ Google+ Sayfama üye olmanız ve Blog İzleyicisi olmanız, size +3 Çekiliş Hakkı Sağlar.

+ Bloglovin Sayfasından beni takibe almanız, size +2 Çekiliş Hakkı Sağlar
(Bloglovin Sayfamın Linki)

+ Twitter hesabımı takibe almanız,
Twitter ve Facebook Hesaplarınızdan
çekilişi duyurularınızın her biri size +1 Çekiliş Hakkı Sağlar
(Twitter Hesabımın Linki)

Paylaşım Linklerinizi Konuya Yorum Olarak Eklemeyi Unutmayın.


Kargo Masrafı ?

Kargo Ücreti, tüm yaptığım çekilişlerde olduğu gibi elbette BANA AİT.

Çekilişe Katılım Son Tarihi Ne Zaman ?

11 Mayıs Cumartesi


Sadece birkaç tıkla, farklı markaların zenginliği ile rengarenk ojeler evinize kadar gelsin istemez misiniz ? Size sadece çekilişe katılmak kalıyor.




ÖNEMLİ NOT : 

Bu zamana kadar düzenlediğim (gerek firmalarla, gerek kişisel) hediye çekilişlerimin HİÇBİRİNİN konusunu blog kayıtlarından silmedim. Bütün çekilişlerim, tanımadığım blog okuyucularıma gitti. Hepsini tek tek incelemek isterseniz bu etikete tıklamanız yeterli.

Çekilişlerini silen, sahte çekilişler düzenleyerek blog izleyicisi toplayan bloglardan biri olmadığıma kanaat getirebilirsiniz. Üstelik son çekilişlerimde hiçbir şart eklemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder