21 Nisan 2013 Pazar

http://makeupisrehab.blogspot.com/2013/04/cekilis-yapiyorum.html


http://makeupisrehab.blogspot.com/2013/04/cekilis-yapiyorum.html


ÇEKİLİŞ YAPIYORUM :)

 
Yarın 21 Nisan yani benim doğumgünüm :)
Bu,benim uzun zamandır yapmak istediğim çekilişe de güzel bir bahane olmuş oldu.
2-3 aydır sürekli bir çekiliş yapmak istiyordum,birşeyler alıp biriktiriyordum.Sürekli kullanıp memnun kaldığım ürünlerden birer tane daha alıp yedekliyordum.
En son Naked Basics paleti alıp elimden düşüremeyince Sephora'larda tükenmeden bir tane daha alıp çekiliş sepetime ekledim.
Ürünlerin hiçbiri kesinlikle kullanılmadı ya da bana hediye edilmedi.Ben kendim aldım
(bu konularla ilgili sıkıntılara şahit olduğum için özellikle belirtmek istedim.)
Kargo ücreti de tabi ki tarafımdan karşılanacaktır fakat ne yazık ki Türkiye dışına gönderim yapamayacağım.
Hediye etmek istediğim ürünler şöyle;
 
 
-Ardell Heated Eyelash Curler/Isı etkili kirpik kıvırma aleti
-Ardell Complete Brow Grooming Kit/Kaş Şekillendirme Kiti
-Ardell Brow Sculpting Gel/Kaş Maskarası
 
 
-Rimmel APOCALİPS Lip Laquer -Nude Eclipse
-L'Oreal Colour Riche Caresse Aqua Lacquer -Juliet
 
 
-ORLY Sweet Peacock
-ORLY Fowl Play
-CHINA GLAZE Wicked Style
-KLEANCOLOR Chunky HOLO Fuchsia
-Golden Rose Jolly Jewels 111
-Golden Rose Jolly Jewels 117
-Golden Rose Jolly Jewels 115
 
 
ve
-URBAN DECAY Naked Basics Eyeshadow Palette
 
Gelelim katılım şartlarına;
-İlk olarak blogumu hem Google Friend Connect'ten hem de Bloglovin'den takip etmenizi
-Çekilişimi Twitter'dan şu hesabıma mentionlayarak duyurmanızı
(blogunuz varsa ve eğer oradan da duyurursanız +1 katılım olarak değerlendireceğim)
-Son olarak bu katılım şartlarını yerine getirdiğinize dair linklerinizi yorum bölümüne e-mail adresinizle birlikte yazmanızı rica ediyorum :)
İlk çekilişim olduğundan daha fazla okuyucuyla tanışmak için şartlar bu şekilde ama daha sonra yapmayı planladığım çekilişlerde bu kadar link takip edemem sanırım :)
 İlk çekiliş için katılım süresini biraz uzun tuttum ki rahat rahat linkleri inceleyeyim bu yüzden çekilişi 25 Mayıs 'ta sona erdireceğim.
Herkese bol şans!
Görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder