17 Nisan 2013 Çarşamba

http://mahzunprenses.blogspot.com/2013/04/7-yildir-beni-unutmayanlari-ben-de.html?spref=fb


7 YILDIR BENİ UNUTMAYANLARI BEN DE UNUTMADIM... BUYURUN HEDİYELERİNİZ BURADA :))



SELAMLAR SEVGİLİ DOSTLAR. 

25 MAYIS 2006 YILINDAN BERİ BLOG SAYFAMDA YAZIP ÇİZİYORUM. SİZLERLE TARİFLERİ, HAYATI, HİSLERİMİZİ, ANNELİĞİ... PAYLAŞIYORUZ ...
BU SENE 25 MAYIS 2013 7. YILIM OLACAK KISMETSE. BENİM İÇİN BÜYÜK BİR HEYECAN, SİZLERLE DE BU HEYECANIMI PAYLAŞMAK ve UFAK ARMAĞANLAR İLE BU ÖZEL GÜNÜ TAÇLANDIRMAK İSTEDİM. SAHİ  ASLINDA SİZİN DE BENİ TAKİP EDİYOR OLUŞUNUZUN 7. YILI, SİZİ DE KUTLARM, ÖDÜLÜ HAK ETTİK HEP BERABER :)) GEÇEN SENE DE BUNA BENZER BİR ORGANİZASYON YAPMIŞTIM. 

GELELİM İŞİN TEKNİK KISMINA...

* BELİRTECEĞİM ŞARTLARI YERİNE GETİRECEK 3 TALİHLİ OKURUMU YAPACAĞIM RANDOMİZE ÇEKİLİŞLE ÖDÜLLENDİRECEĞİMİ BELİRTMELİYİM.

* HEDİYELERİN DETAYLARI EN ALTTADIR

ÇEKİLİŞE KATILABİLMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ KOŞULLARI YERİNE GETİRMENİZ GEREK;

1. BLOG SAYFAMIN İZLEYİCİ OLMALISINIZ. (ZORUNLU KOŞUL)

FACEBOOK SAYFAMI BEĞENMELİSİNİZ. (ZORUNLU KOŞUL)

3 ÇEKİLİŞ İLE İLGİLİ BU POSTU YUKARIDAKİ FOTOĞRAFI DA EKLEYEREK BLOG SAYFANIZDA DUYURMALISINIZ. (BLOG SAYFASI OLANLAR İÇİN ZORUNLU)

4 KENDİ FACEBOOK SAYFANIZDA YA DA TWITTER HESABINIZDA DA İLGİLİ DUYURUYU YAPMALISINIZ. ( ZORUNLU KOŞUL) 

5 SON OLARAK DA YUKARIDAKİ KOŞULLARI YERİNE GETİRDİĞİNİZE DAİR LİNKLERİ BU POSTUN ALTINA İLETİŞİM MAİL ADRESİNİZLE BERABER YORUM OLARAK YAZMALISINIZ.

6 ŞAYET FAZLADAN BİR ÇEKİLİŞ HAKKI DAHA İSTERSENİZ; YORUMUNUZDA BLOGUMLA İLGİLİ BİR ÖNERİ / ELEŞTİRİ YAZMALISINIZ.

HEDİYELERİN GÖNDERİMİ KONUSUNDAKİ KARGO MASRAFLARI TARAFIMA AİT OLUP YURT DIŞINA GÖNDERİ YAPAMAYACAĞIMI ÜZÜLEREK BELİRTİRİM. AKTİF OLMAYAN ve HEDİYE ÜZERİNE KURULU BLOGLAR ELENECEKTİR.

25 MAYIS 2013 TARİHİNE KADAR YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ.
SONUÇLARI ve HEDİYE GÖNDERİMİNİ HAZİRAN AYI İÇİNDE YAPACAĞIM...

HEDİYELERİM İSE ŞÖYLE;

3 KİŞİ ÖDÜL KAZANACAK ve HER KİŞİ;

1 YUVAMAYA HEDİYE PAKETİ (YUVAMAYA HAZIR KARIŞIM, TARİF KİTAPÇIĞI, ANAHTARLIK, YUMURTA FIRÇASI) YUVAMAYANIN BU BİRBİRİNDEN LEZZETLİ ve PRATİK KARIŞIMLARINI SİZ DE ÇOK BEĞENECEKSİNİZ. PİYASAYA YENİ ÇIKAN SİMİT KARIŞIMINI İSE HERKESTEN ÖNCE DENEME ŞANSINIZ OLACAK :))


2 DOVE PROMOSYON PAKETİ (DOVE SABUN, NEMLENDİRİCİ EL KREMİ)





3 BİR ADET ORJİNAL GÜÇ ve DENGE BİLEKLİĞİ KAZANACAKTIR.



YUKARIDAKİLERİN DIŞINDA 

BİR KİŞİ GAZİANTEP GEZİMDE BİLHASSA SİZLERİ DÜŞÜNEREK ALDIĞIM LOKUMLUK



BİR KİŞİ KENDİ ELLERİMLE İŞLEDİĞİM ENGLISH HOME İĞNE OYALI MUTFAK HAVLUSU



3. KİŞİ İSE PATTASARIM MELEK KOLYE KAZANACAKTIR.




HEPİNİZE BOL ŞANS DİLERİM...

BANA GÜVEN OLMAZ O TARİHE KADAR UFAK TEFEK ELİME NE GEÇERSE PAKETLERİNİZE KOYABİLİRİM :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder