5 Nisan 2013 Cuma

http://kraliceleoparus.blogspot.com/2013/04/hediyelerim-var.html


Hediyelerim var!!!!


Renklerin uyumunu sevdim ve size böyle sunmak istedim:)

Yaza, bahara yakısır tonlar olduğunu düsünüyorum..

Neler var?

Bioderma günes sonrası bakım sütü

Shiseido perfect smoothing compact pudrafondöten I20 rengi

The body shop baked far

Yves rocher kalıcı seri ruj 05 numara

Biotherm altın ısıltılı lipgloss

Avon supershock sampanya rengi göz kalemi

Far ve ruju canlı renklerde, kalemi ve glossu ısıltılı tonlarda seçtim.Biodermada yaz yaklasırken ise yarayacağını düsündüğüm bi ürün.Shiseido, kalitesi tartısılmaz bi marka zaten.
Yazın likit fondötenle uğrasmayı engelleyen sür çık modunda kapatıcı bi pudrafondöten seçtim.
 Konsept tam yaz oldu bana göre:)) Umarım seçtiklerimi beğenmissinizdir..

İçlerinde birer kez denenen ürünler var, istemeyen katılmasın ama garip yorumlardada bulunmasın lütfen.Konu, çok saçma olduğu ve abartılıp kullanıldığı için hediye vermekten bile soğuyor insan ama 1000 izleyiciyi hediyesiz es geçemezdim:)

Çekilise katılmanın sartı yok bloga üye olmak dısında.
Bloglarınızda yada sosyal sitelerde duyurursanız sevinirim ama sart değil.

Çekilis 1 mayıs aksam 18.00 de son bulacak.
İlginize tesekkür ederimm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder