26 Nisan 2013 Cuma

http://kendininruhdoktoru.blogspot.com/2013/04/cekilisim-var1.html


http://kendininruhdoktoru.blogspot.com/2013/04/cekilisim-var1.html


ÇEKİLİŞİM VAR!!1



SAĞOLASINIZ İLK ÇEKİLİŞİME HİÇ İLGİ GÖSTERMEDİNİZ!!!
BEN DE İKİNCİ BİR ÇEKİLİŞ YAPMAYA KARAR VERDİM.BAKALIM BU SEFER İLGİ DUYACAK MISINIZ?

İŞTE HEDİYELERİM














1.TÜRK VE ANNEM KİTABI
(NETTEN YORUMLARINI OKUYABİLİRSİNİZ)
2. AYETLERLE AYETEL KÜRSÜ TEFSİRİ
(Kİ BENCE EN GÜZEL HEDİYE)
3. SEVİMLİ BİR NOT DEFTERİ VE  PİLOT KALEM
(HEP DR EŞANTİYONU BUNLAR)
4. ORİFLAME FRANSIZ MANİKÜR KALEMİ
( HANİ NAMAZ, HİJYEN VB SEBEPLERLE OJE KULLANAMAYAN İNSANLAR VAR YA İŞTE ONLAR BUNU TIRNAKLARININ ALTINA SÜRÜYOR VE FRANSIZ MANİKÜR GÖRÜNÜMÜ ELDE EDİYOR.
5. MAVİ VE PEMBE  2 ADET FLORMAR FAR
6.CLARİNS TESTER TONİK
7.AVON FAR AWAY VÜCUT PUDRASI
(YAZ GELİRKEN GÜZEL BİR HEDİYE OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM)
8.SUSUZ  SABUNSUZ EL TEMİZLEME JELİ
9. CLARİNS, HOBBY,AVON TESTERLERİ
10.MAC RUJ
11.VİCHY GÜNEŞ KREMİ
(ARKADAŞLAR 23456 TANE GÜNEŞ KREMİM OLDUĞU İÇİN VE BUNA SIRA GELMEDİĞİ İÇİN BUNU VERİYORUM.BİRAZ KULLANILMIŞ İSTEMEZSENİZ GÖNDERMEM)
12.ARKO NEM EL KREMİ
(ATÇANTAYA KULLAN)
13.VUCÜT LİFİ(KREMLİ)
14.ALİX AVİENVE FLORMAR 2 ADET OJE
15.GÖZÜKMEMİŞ AMA TAKMA TIRNAK VE YAPIŞTIRICISI
16.SEYAHAT BOY SAÇ KREMİ
17.SMELL GOOD PARFÜM
18.MAYBELLİNE FONDOTEN
(ESMERLER İÇİN.BANA KOYU GELDİ.TABİ BU DURUMDA DENENMİŞ OLDUĞU ANLAŞILDI)
19. BANYO LİFİ

GELELİM ŞARTLARA
1.BLOGUMUN İZLEYİCİSİ OLMAK
VE BLOGDA  İLK RESİMLE BERABER DUYURMAK
2.  GOOGLE + LAMAK
3.TWİTTER DA KENDİNİNRUHDOKTORU NU TAKİBE ALMAK VE DUYURMAK
ARKADAŞLAR EN AZ 50 KATILIM OLMAZSA İPTAL.SONRA SORUN TEŞKİL ETMESİN.
5  MAYIS SON GÜN.BİR AKSİLİK ÇIKMAZSA HEMEN AÇIKLARIM.
KARGO HERHALDE BANA AİT.
HADİ BOL ŞANSLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder