9 Nisan 2013 Salı

http://iwasmadeforlovingdiybaby.blogspot.com/2013/04/ilk-cekilisim.html?spref=bl


I was made for loving DIY baby: İLK ÇEKİLİŞİM


İLK ÇEKİLİŞİM



İlk çekilişimle karşınızdayım. Bu işte yeni ve acemiyim. Uzun zamandır herkesin nasıl yaptığını araştırıyordum bu sırada da beğendiğim çekilişleri sizlerle paylaşmıştım. Şimdi artık sıra bana geldi. Ayın başı olduğu içinde hemen başlatmak istedim. 

Hediyelerim:
Keçe Clutch
Keçe Kulaklık Düzenleyici
Keçe Kitap Ayracı
Keçe Yaka Kolye
Kuş Yuvası Kolye Ucu
Anahtarlık

Hediyelerimin hepsini kendim yaptım, umarım beğenirsiniz. 
Hediyelerim aynı zamanda evlensuslen.com için tasarladığım ürünlerdir. 
Daha fazlası için mutlaka göz atın:

Katılım Şartları:
Blogumun izleyicisi olmanız (zorunlu)
Varsa kendi blogunuzda paylaşmanız +1 hak
!!! (Resimli ve linkli)
twitter, pinterest vb. ortamlardaki paylaşımlarda +1 haktır.
Yazanların hepsini yaptığınız takdirde 3 kez isminizi yazdırmış olacaksınız.
Linkler ve mail adresinizle birlikte bu postun altına yorum bırakmanız. 
!!! (Takipçisi olmayan bloglar ve isimsiz yorumlar geçerli değildir.)
Çekiliş sonucu Random.org sitesi aracılığıyla belirlenecektir. 

Bitiş Tarihi: 30 Nisan. 






Herkese bol şans. 

Sevgiler...

Pınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder