26 Nisan 2013 Cuma

http://incikolyem.blogspot.com/2013/04/nivea-stress-perfect-yorumlarim-ve.html?spref=fb

http://incikolyem.blogspot.com/2013/04/nivea-stress-perfect-yorumlarim-ve.html?spref=fb


Nivea Stress Perfect Yorumlarim Ve Size Hediyem ♥

Sizi Nivea'nin stress protect serisiyle tanistirmak istiyorum. Bu guzel seriyi Nivea bana denemem icin yolladi. Bu seri strese karşı özel aktifler içeren formülüyle stresli anlarda bile terlemeye ve ter kokusuna karşı ekstra koruma sağliyor. Bu seride asagida gordugunuz deodorant sprey, stick ve roll-on yer aliyor.
Yeni Nivea Deodorant Stress Protect deodorant sprey, stick ve roll-on  stresli anlarda bile ekstra koruma sagliyor. Ben cok terleyen bir insanim, bunu saklamak yalan olur. :)) O yuzden bu seri gelir gelmez stick deodoranti kullanmaya basladim. Bu deodoranti disari cikmadan hergun surmeye basladim. Hatta seyahatime bile goturdum, ucaktan korktugum icin her ucaga bindigimde terliyordum. Nivea stress protect'i hemen kullandim binmeden once ve terlememe hemen etki etti. Gercekten cok etkili ve pudra kokusu butun gun etkisini devam ettirdi. 3 urunde pudralı ve alkolsüz ayrica boya maddesi de icermiyor. Bu seriyi cok begendim, eminim sizde kullaninca benimle ayni yorumlari vereceksiniz. 
Yorumlarimin ne kadar dogru oldugunu anlamaniz icin size bana gelen roll-onu hediye etmek istiyorum. O zaman yorumlarimin ne kadar dogru oldugunu anlayacaksiniz. :)) 

1. Bu blogun izleyicisi olmaniz.(olmazsa olmaz!)
2. Facebooktwitter yada instagram'dan izleyicim olursaniz cok sevinirim. :)
3. Son olarakta bu posta yorum birakmaniz  
Bu cekilisi facebook ve twitterdan paylasirsaniz da cok sevinirim. :)))
Cekilis 1 Mayis 23.00'da sona erecek ve sansli kisi random.org tarafindan secilecek. 
Herkese iyi sanslar. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder