23 Nisan 2013 Salı

http://handerella.com/2013/04/22/cekilis-zamanii-kosuuuun/?blogsub=confirming#blog_subscription-2


Çekiliş Zamanıı!!! Koşuuuun!!! ^^

candybox
Selamlar;
Yorucu bir gece… Çok canım sıkıldı bugün. Çok üzüldüm… Çekiliş yazısını 4 saat kadar önce yayınlamayı düşünüyordum ama boş şeylerle vakit kaybettim. Bu geceden sonra, bloguma yeterince zaman ayıramadığımı farkettim. Blogum benim güvenli yuvam. 3,5 senelik blog geçmişimde hiç bu kadar canım sıkılmamıştı…
Son zamanlarda elimden geldiğince yazı yayınlamaya çalışıyorum sizler için. Umarım gidişattan memnunsunuzdur. Sizden tek ricam biraz daha iletişim halinde olmanız benimle. Yorum bırakın, fikirlerinizi paylaşın… Burası ıssız kalmasın!
Neyse… Laf kalabalığına bir son verip konuya girmemi istiyorsunuz sanırım :)
Evet canlar. Gün çekiliş günü. Gecikmiş bir çekiliş bu.
Öncelikle söylemek istediğim şey; çekiliş hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorsanız lütfen yukarda paylaşmış olduğum videoyu izleyin. Kurallar vs. orda detaylı bir şekilde anlatılıyor.
IMG_1576
IMG_1577
Sizler için seçtiğim hediye Lush’tan bir hediye paketi. Maalesef sponsorlu bir çekiliş değil bu :(Ama olsun… Arada şımartmak lazım sizleri de değil mi? ^^
Hediye paketinin içinde olanları yukarıdaki resimlerde de görebilirsiniz. Ama ben bir tekrar etmek istiyorum.
Paketin içinden çıkacak olanlar:
- Rock Star Sabun (70 gr)
- Butterball Banyo Balistiği
- Snow Fairy Duş Jeli (100 gr)
- Popcorn Dudak Pellingi (25 gr)
- Candy Mountain Banyo Köpüğü (100 gr)
Aranızdan bir kişi bütün bu ürünlere sahip olacak.
IMG_1575
Çekiliş kurallarına geçelim şimdide…
-Öncelikle blogumun takipçisi olmanız gerekiyor. Sağ taraftan mail adresinizi girmeniz lazım öncelikle. Daha sonra mailinize wordpress ya da handerella.com’dan onay maili gelecek. Onay mailindeki linke tıklayarak blogu takibe alabilirsiniz. Tüm takipçileri ben görüyorum. Merak etmeyin.
-Blog takipçisi olduğunuz zaman, bu yazının altına yorum bırakmanız gerekiyor. Katılmak istediğinizi de yazabilirsiniz sadece. Ama eğer çok zahmet olmayacaksa benden istediğiniz yazılar varsa onları, blog ile ilgili görüş ve tavsiyelerinizi belirtirseniz benim için de faydalı olacaktır.
-Sosyal medya kanallarında çekilişimi paylaşıp, Handerella sevgisini yaymama yardımcı olabilirseniz ayrıca sevinirim. Ama bu zorunlu değil.
Çekilişimiz 5 Mayıs gece yarısı sona erecek. Kazanan arkadaşı çekiliş bittikten sonra 1 hafta içinde twitter ve blogdan duyuracağım. Sonuçlara bakmayı unutmayın lütfen! Kazanan kişiye mail atarak kazandığını bildireceğim. Mail adreslerinizi kullanarak üye oluyorsunuz zaten bloga. Bu yüzden kontrol panelinde her yorum yazan kişinin mailini görüyorum.
Can sıkıcı bir sınırlama var bu çekilişte. Maalesef çekiliş sadece Türkiye içine. Kargo parasını ben vereceğim. Şimdilik yurt dışına gönderimi kaldıramıyorum. Üzgünüm.. :(
Eveeet… Çekilişimiz böyle. Umarım hediyeler hoşunuza gitmiştir. Paketteki bir ürün hariç hepsini kullandım ve bunlar benim severek kullandığım ürünler. Umarım kazacak kişi de benim kadar severek kullanır.
Hepinize bu kadar zamandır bana destek olduğunuz için teşekkür ederim. Aramıza yeni katılacak arkadaşlara ise şimdiden hoşgeldiniz demek istiyorum. ^^
Hepinize bol şans!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder