10 Nisan 2013 Çarşamba

http://girlafikir.blogspot.com/2013/03/en-guzel-hediye-kitaptr-degil-mi-hediye.html?showComment=1364846320422#c7213428345017859396


En güzel hediye kitaptır değil mi? HEDİYE ÇEKİLİŞİ

Şu ana kadar yaptığım çekilişlerin içeriğini düşündüm az önce
Ev dekorasyon ürünleri,Giyim ve Kozmetik

Her çekilişte farklı şeyler hediye etmeyi seviyorum

Bu sefer benimde diğer bloglarda katılmaktan zevk aldığım bir 
şey olsun dedim...Tabikiii kitap..


Gelelim hediyelerime;

1-Elif Şafak-Şemspare
2-Elif Şafak-Firarperest
3-Clarks Hayks-Gerçekle Yüzleşmeye Hazır mısın 
(Alacakaranlık'a benzer bir konusu var)

Kitap okurken, kahve keyfi yapmanız için
kahveniz,latteniz ve bardağınız da benden :)

Yaz geliyor diye bir de yulaf ezmesi ekledim :)

ŞARTLAR BASİT

İZLEYİCİM OLMANIZ

VARSA BLOĞUNUZ DUYURMANIZ

(fotoğraflı olmasına gerek yok yani şart değil :)

YORUM BIRAKMANIZ

SON KATILIM : 14 NİSAN

Her çekilişimde belirtiyorum daha önce yaşadığım sorunlar nedeniyle
kargo alıcıya ait

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder