21 Nisan 2013 Pazar

http://eyireltia.blogspot.com/2013/04/2-kisiye-gunes-gozlugu-hediye_8996.html


http://eyireltia.blogspot.com/2013/04/2-kisiye-gunes-gozlugu-hediye_8996.html

2 Kişiye Güneş Gözlüğü Hediye!


Havalar bu aralar kış gibi olsa da bahardayız ve önümüz yaz, ben de bu nedenle size yaza uygun bir hediye vermek istedim.

2 şanslı takipçim bu güneş gözlüklerinden birini kazanacak.

Hemen herkesin yüzüne uyabilecek ölçülerde, retro ve klasik olmak üzere 2 tarzda seçtim gözlükleri. Tabi ki kullanılmamışlar.


Çekilişime katılmak için yapmanız gereken birkaç basit şey var :)

1. Blogumun izleyicisi olmanız (hangi isimle takibe aldığınızı yazın)
2. Bloglovin'de takibe almanız (hangi isimle takibe aldığınızı yazın)
3. Varsa blogunuzda yoksa herhangi bir sosyal ağda çekilişimi duyurmanız ve linkini yazmanız
4. Hangi gözlüğü istediğinizi yazmanız

Mail adresinizi de yorum olarak bırakırsanız size ulaşmam kolay olur ama isterseniz vermeyebilirsiniz de.

Ayrıca sadece çekilişler için oluşturulmuş hesaplar katılamaz. Önceki çekilişimde bu kişileri dahil etmedim, tekrar aynısını yapacağım eğer öyle bir katılım olursa.

Çekiliş ne zaman sona erecek henüz karar vermedim, katılıma göre belirleyeceğim ama fazla uzun tutmayacağımı düşünüyorum.

Kargo tabi ki bana ait ve sadece yurtiçine gönderebilirim maalesef. Ama yurtdışından katılmak isterseniz kazandığınız takdirde Türkiye'de bir adres verebilecekseniz katılabilirsiniz.
Herkese bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder