20 Nisan 2013 Cumartesi

http://cosmodemo.blogspot.com/2013/04/veeeeeilk-cekilisimi-yapyorum.html


http://cosmodemo.blogspot.com/2013/04/veeeeeilk-cekilisimi-yapyorum.html


veeeee..ilk çekilişimi yapıyorum...

Takipçi sayımın 100'e ulaşması sebebiyle ilk çekilişimi yapmamın da zamanı da geldi. 
Sizler için hazırlamış olduğum hediyelerim şanslı talihlisine kavuşmak üzere hazırlandılar. Hediyelerim şöyle:
1- Tchibo seyahat boyu saç düzleştirici: Ben bunu yeni almıştım..Saçlarım yanınca ve kestirince maşaya ihtiyacım kalmadı, kullanabilecek birine gitsin dedim.
2- Gliss boyalı saçlar için şampuan: Hiç kullanılmadı.
3- Capelli Organica saç serumu: Bu gül yağı da içeren saç bakım serumu Vanilya club kutusundan çıkmıştı. Sırada kullanılmayı bekleyen oldukça fazla saç bakım yağım var, bunu da hiç kullanmadan hediye ediyorum.
4- Bourjois concealer: Bunu da sırf merakımdan almıştım. Seveni çok am ben daha genç ve cildi kuru olmayan ciltlere daha uygun olduğunu düşünüyorum. Bir kez denemek için kullanıldı.
5- Cecile açık yeşil far: Hiç kullanılmadı, sizlere hediye verilmek üzere alındı.
6- Alessandro lip liner: Yine Vanilya Club kutusundan çıkan ve hiç kullanılmadan bekleyen nude renkte dudak kalemi.
7- Küpeler: İspanyadan gelen bu küpeler de gösterişli takıları seven bayanlar için.
8- Loreal Absolut Repair saç bakım maskesi: Bu muhteşem saç bakım kremi benim sürekli kullandığım ve çok beğendiğim tester'ı İtalya'da kuaförden hediye etmişlerdi. Bir tanesinin de kısmeti size imiş. Türkiye'de de bulunuyor, merak etmeyin :))
9- Yine köpüren tek kullanımlık maskede Watsons'dan sizler için.

KATILIM ŞARTLARI:
Sizi çok zorlamak istemiyorum.
- Öncelikle bloğumun takipçisi olmanız,
- Bloğunuzda,  Facebook veya Twitterde paylaşmanız (Bir tanesi yeterlidir)
- Paylaşım link'inizle birlikte , mail adresinizi de ekleyerek aşağıya yorum bırakmanız, yeterlidir.
 5 Mayıs'a kadar yorum bırakabilirsiniz, ardından hemen çekilişi gerçekleştirip duyuracağım.(Kargo ücreti bana aittir) Herkese bol şans diliyorum, keyifle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder