26 Nisan 2013 Cuma

http://bugunkozmetikkonusalim.blogspot.com/2013/04/ilk-cekilisimi-yapyorum-hediyelerim.html


İlk Çekilişimi Yapıyorum: Hediyelerim Kore Ürünleri!


Merhabalar arkadaşlar,
Haftanın son iş günü ve güzel, sıcak bir hafta sonu bizi bekliyor.
Dün sipariş ettiğim ürünler geldi ve ben de uzun zamandır yapmayı düşündüğüm ilk çekilişimi bugün başlatıyorum.






Öncelikle belirteyim, ürünlerim hiçbiri kullanılmadı. Rujun aynısından bir tane de kendime aldım, size kullanılmamış olanını göndereceğim.
Ayrıca ürünleri kendi paramla aldığımı da sanırım belirtmeme gerek yok. Kargo tabiki de tarafıma ait.
Ürünler Kore markası Türkiye'de bulunmuyor. Özellikle böyle istedim ki, ulaşamayan ve denemek isteyen arkadaşlar için bir başlangıç olsun.


HEDİYELER : 

- THE FACE SHOP Herb Day Cleansing Cream 

- Holika Holika Petit BB Cream - Watery SPF 25

-THE FACE SHOP Lovely ME:EX You&Face Blusher - No:05

- ETUDE HOUSE Dear My Blooming Lips TALK-PK004 (Stuffy Pink)

- ETUDE HOUSE Missing U Hand Cream I can fly No.1 (Kirazlı)


Gelelim katılım şartlarına... Ben kendim de çok fazla şart şurttan hoşlanmadığım için fazla birşey istemiyorum. 
Sadece bloğumu takip etmeniz yeterli.
Eğer isterseniz sosyal ağlarda ya da varsa bloğunuzda duyurabilirsiniz. Bu durumda (+1) hak daha kazanacaksınız.
Çekilişi 10 Mayıs Cuma günü sonlandırmayı, 12 Mayısta da kazananı açıklamayı düşünüyorum


Herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder