10 Nisan 2013 Çarşamba

http://bojukandperik.blogspot.com/2013/04/nisan-ay-cekilisimiz-baslasnn.html


Nisan Ayı Çekilişimiz Başlasınn..

Gönderen Nur Bojuk zaman: 4/03/2013 07:42:00 ÖS 

selam arkadaşlar
evet farkındayım çok geç kaldım çekiliş için ama mazur görün
ben geçen ayın kazananına hediyeler ulaşmadan yeni çekiliş yapmıyorum
bu ay maalesef temin biraz geç olunca arkadaşın eline bir kaç gün önce geçti 
 hediyelere buradan bakabilirsiniz
umarım bu ay ki çekiliş hediyemle bunu telafi ederim :)



evet gelelim şartlarımıza

1- blogunuzda hediyemizi anlatan bir post yayınlamak
2-izleyicim olmak
3-bloglovin' de izleyicim olmak :)

evet şartlar bunlar çok zor değil değil mi :)

gelelim hediyemize evet çekilişi kazanan arkadaşımıza

d&r dan 50 tl hediye çeki hediye edeceğim :)
her ay çekilişi kazanan arkadaşa ben sadece kitap yollamıyorum 
yanına mutlaka hediyeler ekliyorum
bu defa kazanan arkadaşıma kalmış ne istiyorsa onu alacak 
şimdiden bol şanslar diliyorumm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder