30 Nisan 2013 Salı

http://beautyiconss.blogspot.com/2013/04/hediye-cekilisi-olay-regenerist-serisi.html



http://beautyiconss.blogspot.com/2013/04/hediye-cekilisi-olay-regenerist-serisi.html


Hediye Çekilişi Olay Regenerist Serisi

 Arkadaşlar blogumda belli bir takipçi sayısını geçtikten sonra çekiliş yapacağımı twitterda söylemiştim. Yaklaşan anneler günü nedeniyle fikrimi değiştirdim.Hem kullanışlı hem de işe yarar bir şey olması için hediyeye karar vermekte zorlandım açıkçası.Cildimiz en değerli hazinemiz diye düşünüyorum.Ona yaptığımız  bakım geleceğe yatırım bir nevi :) Bu konuda çok iyi olduğunu düşündüğüm ve annemin de kullanıp memnun kaldığı Olay Regenerist serisini hediye etmeye karar verdim.Nelerden oluşuyor bu seri bir bakalım ;


 Olay Regenerist Mikro-Yapılandırıcı Serum, zorlu işlemler olmadan cildi gözle görülür derecede sıkılaştırmak için tasarlanmış.Sadece 2haftalık  düzenli kullanımda gözle fark edilir derecede cildi sıkılaştırıyor.Çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor.

 Olay Regenerist Nemlendirici, sarkmaya eğilimli cilt bölgelerini,çene çizgisi ve boynu sıkılaştırır.Çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır.Cildin gençken olduğu esnekliği ve yumuşaklığı yeniden kazandırır.






Extra bir hediye daha vermek istedim . Bioderma ürünlerinden oluşan çanta boyu 50-60 kadar tester da kazanan  izleyicime Olay Regenerist serisiyle beraber gidecek.Bunların sizin olması için şartlar çok basit ;

* İzleyicim olmanız
*Facebook sayfamı beğenmeniz
*Twitter ya da facebook üzerinden çekiliş linkimi paylaşmanız ve paylaştığınız linkleri bu yazının altına yorum olarak bırakmanız (Her farklı sosyal medya +1 çekiliş hakkı )
* Blogunuz varsa blogunuzda da çekilişimi duyurmanız +1
 Herkese şimdiden bol şans diliyorum.





 Çekilişi 12 Mayısta sonlandırıp random.org aracılığıyla kazananı açıkladıktan sonra ertesi gün hediyelerini kargoya vereceğim.Kargo tabiki bana ait.Katılımın az olması durumunda çekilişi tarihini uzatabilirim bilginize.  Bol şans, sevgilerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder