20 Nisan 2013 Cumartesi

http://alfabenineharfii.blogspot.fr/2013/04/2hediye-cekilisim-herkesi-beklerim.html


http://alfabenineharfii.blogspot.fr/2013/04/2hediye-cekilisim-herkesi-beklerim.html


2.HEDİYE ÇEKİLİŞİM... HERKESİ BEKLERİM... =)

Merhabalar herkesciklere...
Yine ben geldiim vee bu sefer hediye çekilişimle geldim..
Hiç bahsetmedim öyle değil mi? =)
Birden yapmak istedim ve gerçekleştiriyorum işte =)

Bu hediye çekilişimde yaptığım çalışmalardan 4 tanesini sizlere sunacağım ve kazanan kişi istediğini yaptırabilecek..
Gelelim hediyemize...
1. Çocuk Odası Kapı süsü... (İstenilen renkte yapılabilir...)
2. Kapı Süsü...
3. Yastık ( İsme Özel Yapılabilir...)
4. 6'lı cupcakeli bardak altlığı...

İşte sizlere sunacağım hediyelerim bunlar..
Kazanan sadece 1 kişi olacak ve kazanan bu dört üründen birini seçme hakkına sahip =)
Kazananı random.org aracılığıyla belirleyeceğim..

Gelelim çekilişe katılmak için neler yapılacağına...
* Öncelikle bloğumda izleyicim olmalısınız...
*Bloğunuzda özel bir post hazırlayıp çekilişimi duyurmalısınız... (Diğer çekilişler arasınaa sıkıştırana darılırım bak :P  =)
* Face sayfanızda herkese açık paylaşım yapmak +1 hak..
Facebook sayfamı beğenmek +1 hak... (Hangi isimle beğendiğinizi yazmalısınız...)
Paylaşımlarınızın linklerini mutlaka yazmalısınız... (Rahat kontrol etmem için gereklidir.. Yazmayanlar çekilişe dahil edilmeyecektir...)

Vee size ulaşabileceğim bir mail adresi yazarsanız rahat bir şekilde iletişime geçebiliriz...
Çekilişim 10 Mayıs Cuma günü sona erecek.. Ve kazananın hediyesi bir hafta içinde elinde olacaktır.
Malum adı üstünde hediyee kargo bana aittir... =)
Yurtdışı katılımlar maalesef kabul edilmemektedir..

Hediyelerin yanında başka sürpriz hediyelerde olacaktır =)

Hadi herkese bol şans diliyorum...
Bol katılımcılar olur inşallah =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder