15 Nisan 2013 Pazartesi

goncanın güncesi: 2. Çekilişim; Sizlere Bir Sürü Hediyem Var :)

goncanın güncesi: 2. Çekilişim; Sizlere Bir Sürü Hediyem Var :)

http://goncaninguncesi.blogspot.com/2013/04/2-cekilisim-sizlere-bir-suru-hediyem-var.html?spref=bl


2. Çekilişim; Sizlere Bir Sürü Hediyem Var :)

Blogumu Aralık ayında açtım.O günden bugüne ben kendimi çok geliştirdim,sizlerde bloga katılarak,okuyarak beni çok mutlu ettiniz.Sizin katılımınız kendime güvenimi ve yola devam isteğimi arttırdı..
Eeee o zaman beni bu kadar mutlu eden ve mutlu etmek için aramıza yeni katılacak olan güzel insanlara hediye vermeden olmaz :) Hadi buyrun 2.çekilişime...

Sizin için seçtiğim hediyeler bunlar;
Şimdi  bir de daha yakından bakalım;

1 Adet Garnier Yağlı Ciltler için BB Krem- Orta ton
1 adet Loreal Volume Million Lashes Maskara ( Elimde oynarken koruma bandını yırtmak gibi bir salaklık yaptım,kesinlikle kullanılmamıştır.)
1 adet Emily Dudak Kalemi
1 adet Nivea Lip Care
1 adet Nivea Besleyici Vücut Sütü
2 adet Flormar oje
3 adet Alix Avien oje
1 adet Rapsodi oje
1 adet Cosmo Shop oje ( bir kez denendi)
1 adet polisiye roman(polisiye romanlara bayılırım o yüzden bunu seçtim).
John Hart-Deja vu 
1 adet yüz temizleme ponponu
Çeşitli numune ürünler,elime geçerse daha fazlasını da ekleyebilirim:)

Gelelim şartlara;
*Geçen sefer olduğu gibi tek zorunlu şart blogumu izlemeniz ve bloglovinde izlemeye almanız.
*+1 hak istiyorsanız twitterda takip edip, @goncaninguncesi mentionu ile çekilişi duyurmanız. Mentionlayacağınız için ayrıca link bırakmanıza gerek yok,zaten güveniyorum size:)(ben kabul ettiğim katılımları favorilere ekleyeceğim)
Blogun sağ tarafında beni takip edebileceğiniz sosyal paylaşım siteleri mevcut,bir tık yeter:) 
Son olarak da kazanmanız durumunda size ulaşabilmem için mail adreslerinizi bu postun altına yorum olarak bırakmayı unutmayın. 

Çekilişin biteceği tarihi eklemiyorum çünkü zamanından önce yada sonra bitirmek durumunda kalabilirim.En az 15 gün en fazla 20 gün sürer ama daha fazlasına gerek yok.
Kargo ücreti benden tabii ki,yurtdışına gönderim maalesef yapamayacağım.

Herkese Bol Şanslar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder