20 Nisan 2013 Cumartesi

Bir Dalda İki Baykuş: Çekilişime Buyrunnnnn :) :) :))))))))))))))))

http://1dalda2baykus.blogspot.com/2013/04/cekilisime-buyrunnnnn.html

Bir Dalda İki Baykuş: Çekilişime Buyrunnnnn :) :) :))))))))))))))))


Çekilişime Buyrunnnnn :) :) :))))))))))))))))

Bu saatte size süper bir haberle geldim :) 
Bugün bu birbirinden güzel mutfak konseptini hazırladım ve neden çekiliş yapmıyorumki die düşündüm ve işte burdayım :D Katıldığım her çekiliş benim için hüsran olmuştu o yüzden bende bir çekiliş yapıp mutlu etmek istedim 3 Nisan benim evlilik yıldönümüm birazda buna istinaden nacizane hediyeler hazırladım çam sakızı çoban armağını :)
Çekilişim şuandan itibaren başlamış olup 
Son katılım : 25 nisan 
Çekiliş :26 nisanda kazananı random aracılığı ile açıklayacağım ....


Çekilişe katılmak için şartlarım;
-Bloğumun takipçisi olmanız
-Bloğu olanların çekilişimi bir resimle bloglarında duyurmaları
-Yorum kısmına çekilişimi duyurduğunuz linkle birlikte size ulaşabilceğim mail adresini bırakmanız ve yaşadığınız şehri belirtmeniz…
Ne yazıkki yurtdışına gönderim yapamıyorum :( 
Ürünlerin gönderimi yani kargo tabiki bana ait :)
Bu arada ürünlerin tamamını kendim sizler için yaptım.
Çekiliş için herkesin 1 hakkı vardır karışıklık olmaması için lütfen bir kez yorum bırakınız.
Herkese bol şanslar diliyorum ve hediyelere geçiyorum :)


Hediyelerim ; bir notluk , mutfak havlusu ,ve 2 kavanozdan oluşuyor ....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder