29 Mart 2013 Cuma

Problem Cadı'dan makyaj-kozmetik deneyimleri: ÇEKİLİŞ :)

Problem Cadı'dan makyaj-kozmetik deneyimleri: ÇEKİLİŞ :)

http://problemwitch.blogspot.com/2013/03/cekilis.html?spref=fb

ÇEKİLİŞ :)

Biliyorum, çok az izleyicim var ama içimden geliyor, ben de görüyorum, özeniyorum, çekilişler yapmak istiyorum! :)

Bu ilk çekilişim olsun hadi bakalım..

Çok çok az kullandığım ve hatta aralarında sadece swatch yapılmış ürünlerimi (Genellikle dudak ürünleri ağırlıklı :)) çekilişe koyuyorum..


1. Gelene :)


- Watsons plumping lip gloss - pink - pembe
- Blistex Lip Tone - pembe renk veren güzel bakım yapan bir balm
- Shiseido gloss G24 numara
 -  Dior addict ruj sample boy, nude-toprak rengi

2. Gelene :)

- Lancome mini boy juicy tubes parlatıcı
- Burberry Beauty lip mist deneme boy rujlar
- Essence Eyebrow kaş seti
- Sally Hansen Fairy Teal oje, çok güzel yazlık bir renk
- Pastel Hindistan Cevizi Kokulu oje
- Flormar Parlatıcı


Hediyelerimi beğendiyseniz, postun altına yorum bırakınız efendim :), Şartlarım ise, blogumun izleyicisi olmanız  ve bu çekilişi varsa blogunuzdan yoksa Facebook veya Twitter üzerinden duyurmanız :)
Kazananlara ulaşabilmem durumunda, lütfen Adınızı ve E-mail adresinizi bırakmayı unutmayın.

Çekiliş  15 Mayıs 2013 akşam saat 21.00'da sona erecektir :)

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder