5 Mart 2013 Salı

"ÖZ'den Hediye Çekilişi"


http://birvarmisimbiryokmus.blogspot.com/2013/02/ozden-hediye-cekilisi-ilk-goz-agrm.html?spref=fb


ÖZ'den Hediye 


Çekilişi - İlk göz ağrım

Evet arkadaşlar, blogumun açılışından bu yana ilk hediye çekilişimi başlatmış bulunuyorum.
Adet olarak fazla görünmesi için gereksiz ürünleri toplamaktansa severek kullandığım özel ürünleri seçip bir araya getirmeye çalıştım. 

-The Balm Balm Shelter (Light) Renkli Nemlendirici
Geçen yıldan beri severek kullanıyorum, memnunum.
 *Kullanılmamıştır.

- Doa Kozmetik Argan yağlı sabun - Herhelde bir çekiliş görsem sırf bu sabun için atlar katılırdım (muhtemelen her zamanki gibi kazanamazdım). Doa Kozmetik'in diğer sabunları gibi bu da kurutmadan şahane bir temizleme sağlıyor. Pürüzsüz pür-ü pak bir görünüm bırakıyor. Ben bu sabunu kullanmaya başladığımdan beri Body Shop'un bayılarak kullandığım ve defalarca aldığım Nutriganics temizleme köpüğünü rafa kaldırdım.

- Bioderma Sensibio'yu yazmama gerek var mı ? :) Ben sabunla cildimi temizledikten sonra Bioderma ile kalıntı vs. kalmaması için üzerinden geçip ardından Rosense gül suyumu sürüyorum.
*Kapak koruması açılmadı, 500 ml tamamen yeni.

- Vaseline 'i de seviyorum açıkçası, çantamda bu küçük boy bulunur. 
*Kullanılmamıştır.

- Pure Beauty UV White Sun Protection Compact
*1 kere denenmiştir, hiç kullanılmadı.

Çekilişe katılabilmek için;

Öncelikle blogumun izleyicisi olmanız gerekiyor.

Blogunuz da "ÖZ'den Hediye Çekilişi" başlığı ve çekiliş resmiyle beraber duyurmanız ile +2 hakkazanacaksınız.

Facebook ve Twitter hesaplarında ki duyurularda +1 hak kazanacaksınız.

Sonucu Random,org ile belirleyeceğim.

Kargo ücreti size ait (PTT kargo ile 6 TL'ye gönderebilirim) 

Son katılım tarihi 18. MART .2013 (24:00)

Herkese bol şans diliyorum :)

EDİT: Arkadaşlar şehir dışında olduğum için zorunlu olarak son katılım tarihini 18 MART olarak değiştiriyorum.
Sabırsızlıkla bekleyen arkadaşlardan az daha sabır rica ederek özürlerimi sunuyorum :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder