10 Mart 2013 Pazar

MakyajManya: İlk Çekilişimi Düzenliyorum!!! :)


http://makyajmanya.blogspot.com/2013/03/ilk-cekilisimi-duzenliyorum.html?spref=bl


İlk Çekilişimi Düzenliyorum!!! :)

Herkese Merhaba,

Bu güzel havayı görünce insan baharın geldiğini hissetmeye başlıyor! Bir bahar hediyesi olarak blog okurlarıma güzel bir hediye vermenin zamanı geldi sanırım!

Resimde gördüğünüz hediyelerimi çok şeker kutusu ile birlikte sizlerden birine göndermek  istiyorum! Daha önceki postumda Revlon markasından bahsetmiştim buradanokuyabilirsiniz, meşhur Lip Butter rujlarını anlattım.

Türkiye'de bu marka olmadığından herkes ürünlerini haliyle rahatça bulamıyor, bu yüzden bende Gittigidiyor Dükkanım için İngiltere'den bolca getirdiğim bu ürünlerden bir kaçını sizler için ayırdım.

 Eğer dükkanıma da bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.

Hediye kutusunda neler varmış bakalım;

 1 adet 88ml Bath and Body Works duş jeli ''be Enchanted Enchantee''
 1 adet 88ml Bath and Body Works vücut losyonu ''be Enchanted Enchantee''
 1 adet VICTORIA'S SECRET Yüz Aydınlatıcı Pudra ''Impassioned'', yüz aydınlatıcı pudra hakkında ki yazımı buradan okuyabilirsiniz.
 1 adet REVLON Colorstay Göz Farı ''500 Addictive Intoxiquant''
 1 adet REVLON Lip Butter ''045 Cotton Candy'' benimki ile aynı renk yazısını buradanokuyabilirsiniz.
 1 adet ELF Studio Shimmer Sheets ''pink''


Tüm ürünler açılmamış, denenmemiş olarak sahibine ulaşacaktır.


Gelelim şartlarıma, sizlerden sadece sağ tarafta bulunan ''Bu siteye katıl'' butonundan takipçim olmanızı ve blogunuz varsa resimli olarak yayınlamanızı rica ediyorum. Bunları da yorum kısmına mail adresinizle beraber paylaşmanızı istiyorum, ki kazandığınız taktirde size ulaşabileyim.
Son katılım tarihi 2 Nisan saat: 23.00.
Tüm çekiliş süresi boyunca sadece bir kere yorum bırakmanızı rica edeceğim, birden fazla yorum bırakan sadece bir kere listeme eklenecek.
Kazananı da www.random.org ile belirleyeceğim.
Çekilişimi sadece Türkiye çapında düzenliyorum.
Kargo ücreti bana ait olacaktır.

Hepinize şimdiden çok teşekkür ediyorum!!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder