15 Mart 2013 Cuma

http://www.koyukirmizim.com/2013/03/ilk-cekilisim.html


İlk Çekilişim =)

Merhabalar..

Uzun zamandır bir çekiliş yapmayı planlıyordum ama hediyelere bir türlü karar veremiyordum. En sonunda kararımı verdim vee çekilişimi başlatıyorum. İlk çekilişim olduğu için oldukça heyecanlıyım =)

Gelelim sizin için seçtiğim hediyelere =))



Teker teker de inceleyelim =)


 Ben Beauty Blender'ımı çok seviyorum ve sizin de memnun kalacağınızı düşündüğüm için ilk hediyem Beauty Blender ve temizleyicisi =)


İkinci hediyem TBS'nin seti. Setin içindekiler;

200 ml Çilekli Vücut Peelingi
250 ml Çilekli Duş Jeli
200 ml Çilekli Body Butter
Çilekli Sabun
Lif

Resimde gördüğünüz set bana ait olan. Sizinkinin henüz kapağı bile açılmadı =)

Vee son olarakta;



Coastal Scents 88ORIGINAL Palet. Bu da sizin için alındı ve hiç kullanılmadı. Ama sanırım kendime de bir tane alacağım çünkü renkler muhteşem =))


Şimdi de gelelim şartlarımıza..
Çekilişe katılmak için zorunlu olan tek şart izleyicim olmanız ve bu yazının altına çekilişe katıldığınızı belirten bir yorum bırakmanız =)

+ haklar için;

Blogda resimli duyurmak +2 hak

Facebook'ta duyurmak ve facebook sayfamı beğenmeniz +1 hak

Twitter'da duyurmak ve takip etmek +1 hak

Yani bütün koşulları yerine getirirseniz toplamda 5 hakla çekilişe katılmış olacaksınız =)

Adsız yorumları ve çekiliş bloglarını malesef çekilişe dahil edemiyorum. Yurtdışına da gönderim yapamayacağım. Kargo ücreti de elbette bana ait olacak =)

Yorumlarınızda paylaşım linklerinizi doğru bir şekilde yazdığınızdan emin olmanızı rica ediyorum =)
Çekilişe katılmak için son gün 12 Nisan. 13-14 Nisan'da linkleri kontrol edip, kazananı random.org aracılığıyla belirleyeceğim..

Herkese bol şans =))

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder