6 Mart 2013 Çarşamba

http://www.ilknurundunyasi.com/2013/02/selish-shoes-ile-1-takipcimize-sk-bir.html


Selish Shoes ile 1 takipçimize şık bir babet hediye

Gönderen ibalci32 zaman: Çarşamba, Şubat 27, 2013 


                                              

Merhaba değerli blogger arkadaşlarım ve sevgili takipçilerim;
Her kadın ayakkabı sever ama ben bir ayakkabı delisiyim, tabiri caizse...
Ayakkabı modellerine ve yeni moda modelleri araştırırkenselish ile tanıştım ve bu muhteşem ayakkabıları takipçilerim de görmeli diyerek kolları sıvadım ve yazmaya başladım!



İşte selish ve muhteşem ürünleri....


Şu stilettolara bakın hepsi ne kadar şıklar.
Rugan deri
12cm topuk
Neolit taban - taban altı kırmızı jurdan
İçi komple deri Siyah-pembe renkte

Rugan deri,9cm topuk,İçi komple deri,  Neolit taban, Narçiçeği - bej renkte



İthal simli kumaş, İçi komple deri,Tipu taban, Siyah renkte

Bu sene böyle süslü ve zımbalı modelleri her ayakkabıda gördüm bu da çok şık olmuş .




Her ne kadar platform ayakkabılara düşkün olsam da beğenip alsam da çok şık duruyorlar ama ben uzun süre üzerinde duramıyorum...Ama her gördüğüm ayakta platformlara hayranım o da tartışılmaz.
Emeğine, yüreğine, düş gücüne sağlık bu güzellikleri tasarlayanların..

Ben siparişimi verdim bile gelir gelmez sizlerle paylaşacağım hiç kuşkunuz olmasın.
Sizde siparişleriniz için lütfen tıklayınız.


Bu kadar konuştuk anlattık şimdi hediye zamanııı.
Bakın bu babet ne kadar şık acaba kimin olacak?
Tabii ki şartları yerine getirip çekilişte adı çıkacak şanslı takipçimin olacak.
İzleyicim olmadan olmaz tabii lütfen sitemizi izlemeye alınız.

Selish Shoes sitesinden en az bir cici ayakkabıyı
 "Kadınlar gününde tüm kadınların ayakları Selish Shoes ile yerden kesilecek!!" sloganı ile paylaşınız.
Daha sonra belki bu babeti kazanmak isteyenler başkaları vardır diyerek hemen çekilişimizi sosyal ağlarda bloğunuz varsa bloğunuzda paylaşıp  duyurunuz.
Ve çekilişe katılmak için paylaşım linkleriniz ve mail adresinizle yorumunuzu bırakınız.
Kargo ücreti Selish Shoes firmasına aittir.
Kampanyamız 25 mart 2013 de sona erecektir.
Katılımlar sadece Türkiye için geçerlidir.
HERKESE BOL BOL ŞANS DİLİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder