13 Mart 2013 Çarşamba

http://www.dikisdunyam.com/2013/03/cekilisim-var.html


Bloğum 1 yaşında.Çekilişim var


Hayırlı Cumalar arkadaşlar,

Buradan bütün kadınların dünya kadınlar gününü kutluyorum. Bugün bloğumun birinci yıl dönümü. Bundan bir sene evvel 8 Mart tarihinde ilk yayınımı girerek blog dünyasına adım attım. Artık bloğum hayatımın vazgeçilmez bir parçası oldu.Bu vesile ile bir çok arkadaş edinip kaynaştım.

Bu çekilişi yapmayı geçen sene 8 Mart'da ilk yayını girdiğimde kafama koymuştum.İnşallah bol katılımlı bir çekiliş olur.Çam sakızı çoban armağanı hediyelerim iki arkadaşıma gidecek. Çekiliş süresi bir ay olacak.Tabii ki kargo bana ait olacak. Çekiliş random.org üzerinden yapılacak. 9 Nisan  da sonuçları açıklayacağım.Amacım daha çok blogger arkadaşlarla tanışıp kaynaşmak.

Bunun için bir-iki küçük isteğim olacak sizden :
Öncelikle takipçim olmanız gerekiyor.
bloğu olmayanlar facebook yada twitter üzerinden duyurup linkini ve mail adresinizi bana bildirin.
Zaten takipçim olanlar için 

Kendi bloğunuzda (fotoğraf ile birlikte) veya facebook/twitter da duyurmanız gerekiyor.
Blog+ Facebook veya twitter adresinde duyuru yapanlar +1 çekiliş hakkı kazanacak.
Son olarak yayınladığınız post/paylaşım ın linkini ve e-mail adresinizi bana yorum olarak bildirmeniz gerekiyor.
Hediyelerim



Komşumun kendi tasarımı 2 adet kolye 

2 adet Malatya Kayısı Tepsisi 

2 adet doğacı kayısı sabunu 

Yalnız kayısı çekilişin ertesi günü taze hazırlanıp kazanan iki kişiye gönderilecek.
Bu arada unutmadan kayısı tepsisi kayısının ana vatanından Malatya'dan taze olarak gönderilecek.
Ayrıca kendi el emeğim sürpriz hediyeler ekleyeceğim.Katılacak arkadaşlara bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder