20 Mart 2013 Çarşamba

http://smoothbeauty.blogspot.com/2013/03/yaz-cekilisimutlaka-katln.html


Yaz çekilişi...Mutlaka katılın...

Sevgili izleyicilerim... Uzun süre sonra tekrar bir çekiliş yapıyorum bu çekilişi düzenlerken (bildiğiniz üzere yaza giriyoruz) mükemmel bir paket hazırladık canım arkadaşlarım ayşe ve ebru ile. Yardımları için çok teşekkürler...

Bu çekilişimizde kazanan kişiler aşağıda görülen hediyeleri kapıyorlar, ve yanında mükemmel bir mayokini hediye edeceğiz. Bu çekilişe mutlaka katılın ve katılım sağlayın.

Birinci hediyem<3


Sebamed Multi Protect Güneş Kremi spf.50

(Sağlıklı ışıltı ve bronzluk için mutlaka gerekli, ve ilk olarak bunu eklemeyi düşündük)


Valla kim nederse desin ruj dediğin budur özelliklede yazın, bayılıyorum ve canım ayşemin beni düşünüp 2 tane almasına diyecek birşey bulamıyorum onu seviyorum. Rouge in Love...

Inglot Gel Eyeliner 84 no, bunuda yaz için düşündüm rengi görünce hemen coştum. Mutlaka izleyicilerimden birinin olmalı kısacası bir farklılık olacak hayatınızda bu küçük şeyle.


veeeeee... son olarka bu mükemmel mayokini, bu yaz için kendime mayo seçerken bunuda çekilişim için aldım...Ben daha çok mavi parlak renkleri seviyorum ona göre kendime aldım fakat bunu seveceğinizi düşündüm,


KOM markasının yeni sezon ürünlerinden ve fiyatı 160 felandı sanırım. Fakat indirimle aldım.Ürün S-M(36-38) bedene tam olur. 40 bedende olur esnek fakat görünümü nasıl olur bilemiyorum.


...

Sevgili izleyicilerim mutlaka katılın, kazanamam şanssızım demeyin deneyin ailenizdeki diğer kişiler adına ayrı hesaplardan katılın şansınızı arttırın...Yaz için güzel bir takım oldu şimdi gelelim katılım şartlarına...

Öncelikle kesinlikle izleyicim oluyorsunuz ve Facebook sayfamız olan https://www.facebook.com/pages/SmoothBeauty/ beğeniyorsunuz. Profil
linkini yorum olarak bırakıyorsunuz.

Ardından facebook, twitter veya blogunuzda herkese açık bir biçimde duyuruyor ardından linkini yorum bırakıyorsunuz. Üç sosyal paylaşım sitelerindede duyuran kişi +1 katılım hakkı kazanıyor.

Şartlar bu kadar...

14 haziranda çekiliş bitiyor ve kazanan kişi Random yoluyla belirleniyor. Kazanan kişinin hediyesi 2 gün içerisinde yurtiçi kargo ile gönderici ödemeli olarak yollanacaktır.

Lütfen yoruma mailinizi ve isminizi de bırakınız...Bol şans...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder