12 Mart 2013 Salı

http://senayatilgan.blogspot.com/2013/03/cekilisim-var.html?spref=bl


Çekilişim Var :)

Merhaba arkadaşlaaarrrrrrrrr :)
Nihayet çekilişimi başlatabiliyorum çok mutluyuuuummm :) Ne istersiniz diye anket bile yapmıştım hatırlarsanız :) Anket sonucunda Sürpriz isteyenlerin istekleri ağır bastığı için ben de farklı olsun diye kendimi paraladım yemin ederim :)
Öncelikli olarak çekiliş hediyelerimin resmini bir paylaşayım daha sonra anlatımını ve ayrıntılarını aşağıda okursunuz :)
Eveeetttttt sizlere bir sürüüüüüü hediye hazırladım ve bu hediyelerin hepsi bir kişinin olacak :)
.Yeşil bir bluz (Sizler için tasarladım, bu benim olacak kazanan kişiye kendi bedenine göre dikeceğim :)
.Çiçekli çanta (Aşağıda da benim üzerimde ve elimde fotoğraflarını göreceksiniz. Bu çantayla iki gün uğraştım inanın, özel ve farklı olması için çok özen gösterdim umarım beğenirsiniz :) )
.Siyah kadife Portföy ve ucunda size özel bir harf olacak (Neden N harfi var derseniz aslında ŞENAY ın bütün harflerini yaptım ama N harfi mavi boncuklu onu kullandım fotoğrafta güzel çıksın diye :))
.Minik kız anahtarlığı (Bunları da bugün gördüm bayıldım avuç içi kadar aslında minik bile değiller çok şirinler. Ece birine el koyacaktır onun almadığı sizin olacak hangisi olur bilemiyorum ama biri sizin :))

Hediyelerimin kısa anlatımı böyle peki çekilişe nasıl katılıyorsunuz :)
1. Bloğumun izleyicisi olmanızı istiyorum. ( Ama sadece hediye için üye olun istemem umarım beğenir hep uğrak yerlerinizden biri haline getirirsiniz burayı :) )
2.Bloğunuzda paylaşmanız :) Blog sahibi olmayan ve aslında bu hediyeleri de almayı çok isteyecek olduğunu bildiğim takipçilerim de var bunu biliyorum :) Eğer bloğunuz yoksa biryerlerde de ppaylaşabilirsiniz facebook falan haha olmadı annenizle paylaşın komşunuzla paylaşın gibi :)Bu kesin bir şart değildir :)

Bana mutlaka bu yazının altına yorum bırakmalı ve yorumlarınızda da kesinlikle ve kesinlikle aktif bir mail adresinizi bırakmalısınız ki size ulaşabileyim :) Eğer kazanan talihliye bir hafta içinde ulaşamazsam yedek talihliye geçerim ona göre :) Sonra o mailime az bakıyorum bu mailim çöktü anlamam vallahi :) Çekilişi Random.org la yparım herhalde daha nasıl kullanılır bilmem ama adil bir çekiliş olsun istiyorum :) Sizin de buna inanmanız benim için önemli :)
Çekilişimi Martın başına getirmek için canım çıktı Martın sonunda da bitsin istiyorum :) 31 MART son gündür, 1 NİSAN günü bir aksilik olmamışsa çekilişi kazananı duyuracağım. Ve bu bir talihliye şaka gibi gelecek :)
Yurt dışından katılacak arkadaşlar da olabilir hatta bir iki tanesini bizzat severek takip ediyorum :) Onlar için kargo nasıl olur ne olur zor mudur bilemiyorum o nedenle yurt dışından illa katılmak istiyorlarsa kargo onlara ait olabilir veyaaaaaaaa yurt içinden bir adrese bir akrabalarına gönderteceklerse seve seve kabul ederim :)
Kargo bana aittir. Herkese bol şans.
Unuttuğum bir ayrıntı varsa eklerim zaman içinde :) Aşağıda daha fazla resim ve ayrıntılarını görebilirsiniz hediyelerin :)
Evet çantayı ve bluzu görüyorsunuz :) Yukarıda da belirttiğim gibi bunu kendime yaptım, zaten salaş bir bluz oldu o nedenle eğer çok farklı bir vücut yapınız varsa size özel de yapabilirim sorun değil :)




Çantayı özellikle büyük istedim, yazın çok şey alıyor insan yanına belki ince bir hırka bile almak gerekiyor akşamın serin olma olasılığına karşı ve koyacak yer olmuyor :) Kocaman çiçekli bir çanta yaptım. İlk defa yaptım çantayı ve dikerken iki iğne bile kırdım :) Çok çok katlı yerlerde dayanamadı makinem artık :) Kenarları onun için yün plerle birletirmek zorunda kaldım ama çok farklı oldu bence böylesi :)
Çantanın önünde kocaman bir de cep yaptım belki hemen ulaşmak istediğiniz şeyleri koymak kolaylık olabilir, ben dışardaki gözlere selpak ıslak mendil falan koymayı severim çünkü çocuklar olunca her an lazım olabiliyor :)

Çantanın askılarını uzun tutmadım kısa tuttum zaten büyük olduğu için daha güzel oldu diye düşünüyorum. Üstten görünüşünü de görüyorsunuz. Tahmin bile edemezsiniz ne kadar düşündüm her ayrıntıyı nasıl hesapladım :) Elinize aldığınızda göreceksiniz ancak :)
Çantanın alt kısmına karton yerleştirdim düzgün ve formlu durması için. İçe de ayrı kumaş kullandım sade beyaz bir kumaşı var ve ortada da düzgün durabilmesi için iki kat kapitone kullandım.. Çok emek var çoookkkk :)

İçinde bir telefon gözü yaptım ve aşağıda gördüğünüz gibi özel eşyalarınızı veya diğer şeylere karışmasını istemediğiniz şeyleri koyabileceeğiniz özel bir göz yaptım ortada. Aynı zmanda bu göz çantayı iki eşit alana da bölüyor :) Çanta nin ıçınde üç tane gözünüz oluyor :)


Bu çantayı da hemencecik dikiverdim sizin için :) Küçük bir portföy-clutch ne derseniz işte. Cüzdan telefon falan sığar ancak :) Birkaç eşyanızı koyup çıkın dışarı hatta gece bile kullanabilirsiniz çünkü kadife ve çiçek desenleriyle çok şık :) Fermuar ucuna da bir harf taktım :) Kazanan kişinin istediği bir harfi boncuklarla yapıp ucuna ekleyeceğim :)
Aşağıdaki cici anahtarlıklardan biri de sizin olacak :) Fakat hangisi olur onu Ece bilir haha :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder