1 Mart 2013 Cuma

http://ratatoule.blogspot.com/2013/01/hediye-cekilisime-buyrun.html#comment-form


hediye çekilişime buyrun....



blogumu yazmaya başlayalı bu yıl şubat ayında kısmetse 4.yılımı devireceğim....uzun zamandır niyetleniyorum 

böyle bir şeye hele de

takipçi sayım 555 olduğunda da çok hevesliydim ancak buradaki malum durumları medyadan takip

 ediyorsunuzdur mutlaka...keyifsizlik ve isteksizlik mani oldu ama kısmet bu güneymiş diyelim...

resimdeki türk kahvesi takımını ve sosluğu naçizane blog arkadaşlarımdan birine hediye etmek istiyorum....



tabi kazanan talihliye benimde kişisel bir kaç parça hediyem olacak...onlarıda çekiliş bitmeden yayınlarım...

yapmanız gereken öyle kafa yoran şartım şurtum yok

izleyicim olmanız 

ve

 bu çekilişi 1 resimle birlikte blogunuzda duyurmanız

ayrıca

 bu postun altına duyurduğunuz linkle birlikte adınızı ve sizlere ulaşacağım bir mail adresi bırakmanız kafi...

çekilş 1 mart tarihinde yoruma kapatılır

ayrıca klasik uygulama yapıp oğluma bırakıcam...

katılmak isteyenler buyursun....

herkese bol şans....   :)

not: kampanya bloglarını ve yurt dışı bloglarını dahil edemiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder