11 Mart 2013 Pazartesi

http://pelin.blogspot.com/2013/02/cekilis-var.html


Çekiliş Var!!!


   Birbirinden güzel çekiliş haberlerini duyurdum sizlere ve duyurmaya da devam edeceğim. Fakat şimdiki çekiliş biraz daha farklı. Neden mi? Çünkü bu çekilişi ben düzenliyorum:)

   Düşündüm,taşındım. Uzun zamandır blogum ile ilgilenemiyordum. Dönüşümün şerefine bir çekiliş düzenleyeyim dedim. Aranızdan bir kişiye tarafımdan gönderilecek olan bu pakette neler mi var? Haydi gelin hep beraber göz atalım. ( Bu arada bu benim ilk çekilişim, devamı tabi ki gelecek,takibe devam:)




   Bakalım sepetimizin* içerisine hangi ürünleri koymuşum?
*Sepet görsel amaçlıdır. 

3 adet  30 faktör Avene güneş koruyucu tester
2 adet Nivea Harmony Time tester
1 adet Nivea Long Repair tester
1 adet Nivea Q10 tester
1 adet Avon Solutions tester

1 adet Nivea Aqua Sensation tester
11 adet Perfume Jewels bay-bayan tester

She simli vücut losyonu
No7 Foundation (http://www.boots.com/en/No-7/No7-Make-up/No7-Foundation/)* Fiyatı:14 $
3 adet oje*
1 adet Collezione göz farı
1 adet kolye
1 adet anahtarlık
1 adet saç tokası
4 adet sevimli paravana


*
 no7 güneş koruyucu özellikli bu fondoteni internetten sipariş ettim fakat ten rengim uymadı, kargo ücreti verip iade etmek istemedim, umarım işinize yarar :)
*ojelerin iki tanesini çok az kullandım, ojelerimin çoğunu dağıttım,bunları da size ayırdım:)

Veeee bitmediiiii!
Son olarak da Eileen Cook'dan Aşk Falcısı kitabını ekledim.
http://www.dr.com.tr/Kitap/Ask-Falcisi/Eileen-Cook/Edebiyat/Roman/Romantik/urunno=0000000342455
Kitap hakkındaki açıklamayı bu linkten okuyabilirsiniz. Kitap cep boyu değildir :)



Hediyelere şöyle yukarıdan tekrar göz atacak olursak;




     Benim gönlümden kopanlar bunlar. Bu hediyelere her an yenilerini ekleyebilirim. Çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler;

♥ Blogumun izleyicisi olmanız, (zorunlu)
♥ Twitter'da takipçim olmanız https://twitter.com/pelin_cicek +1

♥ Blogunuzda çekilişimi duyurursanız +1, gadget olarak paylaşırsanız benden size +2 çekiliş hakkı daha :)
♥ Çekilişi Facebook,Google Plus+ veya Twitter, hesabından paylaşanlara +1 katılım hakkı vereceğim,  paylaştığınız taktirde lütfen yorumunuzda belirtin. 

♥ Yani yapacağınız her işlem için +1 çekiliş hakkı sizin olacak(gadget dışında).


-->(Bu kararı yeni verdim çünkü örneğin bazı arkadaşlarım çekilişimi sadece twitterda paylaşıyor,takip etmiyor. Bazı arkadaşlarım hem takip ediyor hem de paylaşıyor. Kimsenin hakkını yemek istemem, bu yüzden çekiliş haklarınızı yeniden hesaplayacağım,bilginiz olsun.)Listeyi de 1 Nisan'da zaten sizlerle paylaşacağım,içiniz rahat olsun:)

♥Adsız yorumlar onaylanmayacaktır, lütfen yorum bırakırken mail adresinizi mutlaka yazın. Yazmadığınız takdirde yedek takipçi ile iletişime geçeceğim.
 Çekilişim; katılan blog izleyicilerimin yorum yapma sırasına göre verilecek numaralandırma sistemi ile random.org'da yapılacaktır.

Not: Yorum yapmayan arkadaşlarımı ne yazık ki çekilişe dahil edemeyeceğim ve kargoyu yurt dışına gönderemiyoruz. Paylaştıktan sonra yorum yapmayı unutmayalım lütfen! :) 


Katılım için son tarih: 31 Mart 23:59


Kazanan şanslı kişiyi 1 Nisan'da - şaka değil gerçek- açıklayacağım. 

Şimdiden katılan herkese teşekkür eder,bol şans dilerim.

Şans melekleriniz hep yanınızda olsun  

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder