24 Mart 2013 Pazar

http://papis-style.blogspot.com/2013/03/ayakkabi-hediye-ediyorum.html


AYAKKABI HEDİYE EDİYORUM !

Öncelikle herkese keyifli ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum. 




Bu ayakkabıyı içinizden birine hediye vermek istiyorum. Ayakkabının numarası 38'dir. Aslında şunu da belirtmek istiyorum bu ayakkabı daha önce bana başka bir çekilişte çıktı.

Öylesine şansımı denemek için katıldığım ( çünkü çekilişlerde bana hiç bir şey çıkmamıştı , taaa ki o güne kadar:)) bir çekilişte kazandığım bu ayakkabının renkleri çok hoş ve yaklaşan bahar mevsimi için cıvıl cıvıl , ideal bir parça. İster uzun elbisenizin altına, ister jean pantolonunuzla dilediğiniz gibi kombin yapabilirsiniz. Ben bunu neden mi veriyorum? Çünkü platform ve topuk olarak benim giyebileceğim standartlara göre çok yüksek. Hiç ama hiç giymedim. Daha önce sadece 1-2 dakika size fotoğraflamak için ayağıma giymiştim. Yanına da sezon trendi siyah renkte SALLY HANSEN ojeyi  veriyorum.



Kazanmak için yapmanız gereken sadece 2 şey var:

1) Blogumun sağ üst kısımda İZLEYİCİLER kısmından takipçisi olmanız,

2) Bu çekilişi twitter, facebook, orda, burada başkalarına da duyurmanız. 

ADSIZ okuyucularda katılabilir. Yorum bırakırken mutlaka altına ADINIZI, SOYADINIZI ve E-POSTA ADRESİNİZİ yazınız.


Çekilişi  27 Mart 2013, Çarşamba günü saat 14:00'de sonlandırıp, kazananı RANDOM.ORG aracılığı ile buradan duyuracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder