12 Mart 2013 Salı

http://morrmenekse.blogspot.com/2013/03/yeni-bir-cekilis.html


Yeni Bir Çekiliş

 
Yeni bir çekiliş yapmaya karar verdim ve bu kez hiç kullanmadığım veya bir-iki kez kullandığım kıyıda, köşede duran belki bu çekilişle sizlerde denemek istersiniz diye böyle bir çekiliş yapayım dedim.
 
 
 
Oriflame Butterfly Makyaj Paleti - 1 kez kullanıldı.
Avon Color Trend Pudra - Hiç Kullanılmadı.
Avon Allık ( Russet ) - 1-2 kez kullanıldı.
Maybelline Tekli Far ( Sparkling Gold ) - 1-2 kez kullanıldı.
Oriflame Krem Far ( Rose Spring ) - 1 kez kullanıldı.
Oriflame Göz Kalemi ( Silver Prune ) - Hiç Kullanılmadı.
Essence Kajal Göz Kalemi - ( Behind The Scenes ) - 1 kez kullanıldı.
Oriflame Giordani Gold Ruj ( Tender Nude ) - 1-2 kez kullanıldı.
Avon Extra Lasting Ruj ( Mauve İce ) - 1-2 kez kullanıldı.
 
İşte gördüğünüz bu ürünleri sizlerden birine hediye etmek istiyorum.
Dediğim gibi çok çok az kullanılmış ve 2 üründe hiç kullanılmadı.
Ayrıca hemen hatırlatayım hiç bir ürünün son kullanım tarihi geçmemiştir.
 
Çekiliş için öyle uzun uzadıya şartım falan yok.
İki tanecik zorunlu şartım var.
Birincisi izleyicim olmanız ve ikincisi ise bu çekilişi varsa blogunuzda yoksa facebook, twitter, google+'da duyurmanızı rica ediyorum.
Ve mutlaka mail adresinizi yazınız ki kazandığınız takdirde size ulaşmam kolay olsun.
 
Eğer Facebook sayfamı beğenirseniz ve Twitter'da takip ederseniz çok sevinirim fakat çekiliş için ekstra bir hak veya mecburiyet değildir sadece bir ricamdır.:)
 
Çekilişe son katılım tarihi 22 mart 2013
Ve son olarak çekilişe ne yazık ki yurtdışı katılımları kabul edemeyeceğim ayrıca adsız olarak yapılan katılımlarda kabul edilmeyecektir.
 
Kazanan random.org ile belirlenecektir.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder