4 Mart 2013 Pazartesi

http://makyajtutkusu.blogspot.com/2013/02/ilk-cekilisim-iki-kisiye-essence-parfumu_2470.html

http://makyajtutkusu.blogspot.com/2013/02/ilk-cekilisim-iki-kisiye-essence-parfumu_2470.html


Ilk Cekilisim: Iki Kisiye Essence Parfümü!

Merhabalar! Ilk cekilisimi biraz daha gec ve daha büyük bir hediyeyle yapmayi planlamistim aslinda, fakat biraz önce Rossmann'a gittim ve gitmeden önce merakimdan Twitter'da sordum, Essence Türkiye'de parfüm satiyor mu diye. Hayir denilince de icimden geldi, hemen iki tane aliverdim sizlere. Daha büyük bir hediye isteyenler tabii bir sonraki cekilisi beklesinler. :-)

Gelelim parfümlere. Dedigim gibi iki tane aldim. Bu ikisi tabii ki ayni kisiye gitmeyecek, bu yüzden bu cekilisin iki tane kazanani olacak.


Essence yaklasik bir yildir parfüm de üretiyor ve ben her birine bayiliyorum. Genelde Cacharel ve Dior'un parfümlerini severim, ama Essence'in cikardigi 6 cesit parfüm de gercekten cok hos. Hatta Mart'ta yine 6 cesit daha cikariyor. Kaliciligi iyi, kafa agritmiyor (en azindan bende) ve kokulari cok güzel.

Soldaki parfümün ismi "Like a Trip to New York". Paketini acmak istemedigim icin ve bu blogda benim cekmedigim resimleri paylasmayacagim icin size sisesini görebileceginiz bir resmin linkini koyuyorum buraya: Tiklayin!
Icerigi: 50 ml
Kokusu: Kakule, Greyfurt, Kizilcik, Gül, Tatula ve Sedir karisimi.
Ilk kullanista cok ferah, kesinlikle greyfurt'un kokusunu duyabilirsiniz, fakat zaman gectikce cok yumusak ve tatli bir kokuya dönüsüyor. Yaz icin mükemmel.

Birkac resmini paylasayim...

---

Sagdaki parfümün ismi "Like a Girls' Night Out". Sisesi söyle görünüyor: Tiklayin!
Icerigi: 50 ml
Kokusu: Mandalina, Dragonfruit, Gül, Seftali, Manolya, Vanilya ve Misk karisimi.
Ismi gibi, gece icin uygun bir koku, ama cok agir bir koku degil. Kafa agritmiyor. Zaman gectikten sonra vanilya kokusunu daha agir duyabiliyorsunuz. Vanilya sevenlere tavsiyem.


(Bu bilgileri Essence'in websitesinden kopyaladim.)
---

Peki bunlari kazanmak icin ne yapmaniz gerekiyor? Önünde yildiz (*) olan maddeler sart.

*1. Blogumun üyesi olmaniz gerekiyor. Anonim ve Adsiz yorumculari kabul edemeyecegim maalesef.
*2. Cekilisi varsa Blogunuzda, yoksa da Twitter veya Facebook üzerinden duyurun.
*3. Bu yazinin altina isminizi, mail adresinizi, cekilisi duyurdugunuz linkleri ve iki parfümden hangisini istediginizi yazin. (bunu kimse yapmadigi icin büyük yaziyorum!)
4. Isterseniz de bloga üye olmasi icin arkadaslarinizi davet edebilirsiniz. Bu cekilisin bir kurali degil tabii ki, sadece eski blogumun takipci sayisina ulasmak istiyorum.

1. Not: Yorumunuzda hangi parfümü istediginizi söylemezseniz, yorumu kabul edemeyecegim =/
2. Not: Hem blogunuzda, hem de Twitter ve Facebook'ta paylasirsaniz, kazanma sansiniz yükselir. Twitter icin (+2) ve Facebook icin de (+2) katilim hesapliyorum. Eski blogumdaki cekilislerde hic bu daha fazla hakli yöntemi kullanmamistim, bakalim nasil olacak.

Cekilis ne zaman bitiyor?
Son gün: 8 Mart 2013
Saat 23:59.

Iki cesit parfümü secenlerden, yani iki gruptan Random.org araciligiyla birer kazanan belirleyecegim. Kazananlari ertesi gün blogumda aciklayacagim.

Herkese bol sanslar dilerim! :-)
- iheartsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder