6 Mart 2013 Çarşamba

http://kozmetikturu.blogspot.com/2013/02/makyaj-paleti-cekilisim.html?spref=fb


Makyaj Paleti Çekilişim:)

  Merhaba,dün makyaj malzemelerimi düzenlerken bu paleti hiç kullanmadığımı fark ettim ve evde öylece duracağına içinizden birine hediye etmek istedim.Bu palet bana son Strawberry.net siparişimde hediye olarak gelmişti.İçerisinde doğal tonlardan renklilere kadar 20 adet far,2 allık,2 pudra ve 5 ruj bulunuyor.Bu paleti çok sevmeme rağmen hiç kullanmadım,çünkü diğer makyaj malzemelerinden sıra gelmedi,sadece bir kaç kere swatch yaptım renkleri daha iyi görebilmek için,aplikatörü de bunun için kullandım ama sünger vs. hiç kullanılmadı.Eğer değişik renklerle makyajlar denemeyi seviyorsanız çekilişime katılıp bu sete sahip olabilirsiniz.
  Çekilişe katılmak için;
1.Blogumun izleyicisi olmanız en önemli şartım.
2.Zorunlu değil ama +1 hak kazanmak için varsa blogunuzda ya da herhangi bir sosyal ağda çekilişimi duyurabilirsiniz.
3.Hangi isimle izlediğinizi,varsa duyurduğunuz linkleri ve size ulaşabilmem için mail adresinizi yorum olarak bırakmalısınız.
  Çekiliş 25 Mart Pazartesi günü sona erecektir.Kazananı yine random.org ile belirleyeceğim.Çekiliş sadece Türkiye içindir.Katılan herkese teşekkürler ve bol şanslar:)
  Mutlu Kalınヾ(^∇^)

1 yorum:

  1. siteniz gerçekten çok güzel ve hoş olmuş sizi takip ediyorum benim blog sayfamada beklerim modifiyeli arabalar

    YanıtlaSil