12 Mart 2013 Salı

http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/2013/03/cekilissss-zaman.html


Çekilişşşş Zamanı:))

Takipçi sayım 100e ulaşınca çekiliş yapmayı planlıyordum nihayet o gün geldi :) sevdiğim beğendiğim ürünlerden seçtim umarım memnun kalırsınız:))Çekilişe katılmak için şartlarım;

-Bloğumun takipçisi olmanız
-Bloğu olanların çekilişimi bloglarında duyurmaları olmayanların facebook veya aktif olarak kullandıkları twitter hesaplarından çekilişimi duyurmaları
-Yorum kısmına çekilişimi duyurduğunuz linkle birlikte size ulaşabilceğim mail adresini bırakmanız.

Ne yazıkki yurtdışına gönderim yapamıyorum.Ürünlerin gönderimi yani kargo tabiki bana ait :)Ürünler kullanılmış değildir hepsi yeni.Adsız yorumlar kabul edilmeyecek.10nisan 00.00 da çekiliş sona erecek o saatten sonraki katılımlar kabul edilmeyecektir.Herhangi bir aksilik yaşanmassa 12nisan günü kazanan kişiyi random aracılığı ile belirleyeceğim.Bu arada ürünlerin tamamını kendim sizler için aldım.Çekiliş için herkesin 1 hakkı vardır karışıklık olmaması için lütfen bir kez yorum bırakınız.Herkese bol şanslar diliyorum ve hediyelere geçiyorum :)






 turuncu fırçayı çok severek kullanıyorum rengide çok şık sizin içinde aldım diğeri bildiğiniz gibi the balmın fırçası..


setin içinde duş jeli vücut losyonu sabun banyo tuzu banyo süngeri var.
Şunu belirtmek istiyorum benefit porefessional gözenek küçültücü 7.5ml orjinal boyu  zaten 12 ml zten küçük bir miktarı da yetiyor deneme boyu için iyi bir boy:)
clinique 3 adımlı cilt bakım seti ( 30ml nemlendirici 30ml sabun 30ml tonik losyon) kuru-karma cilt tipleri için
tekin acardan denemek için almıştım fakat bilmeden kendi cilt tipim için uygun olmayanını seçmişim. fiyatı uygun olduğu için setten 2 tane almıştım size göndereceğim hiç kullanılmamış olan diğerinide zaten 1kez kullanıp uygun olmadığını anladığım için anneme verdim onun cildi kuru..ürünü denemeniz içinde 30ml bnce çok iyi.

maske çok seven biri olarak hediyelerimin içine maske koymasam olmazdı:)
bu şirin şeyde hem anahtarlık hemde dudak parlatıcısı kendime de aldım :))

Bular dışında ilave olarak süprizlerimde olabilir :) umarım beğenmişsinizdir bol şanslar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder