21 Mart 2013 Perşembe

http://inturkey35.blogspot.com/2013/03/ilk-cekilisimi-duzenliyorum.html?spref=bl


İlk Çekilişimi Düzenliyorum!

Merhaba arkadaşlar!

Blog açalı iki ay olmuş, bu vesileyle ben de bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. 

Amaç, tanışalım kaynaşalım :) 

Hediye olarak çok güzel şeyler aldım, bakalım neler var: 


1. Bioderma Sensibio H2O, 500 ml
2. VIP notbook, çizgili 100 yaprak deri kapaklı
3. The Balm Mary-Lou Manizer
4. Dermato Poietin, Nourishing Foot Cream /besleyici ayak kremi, 50 ml
5. Beyu Soft Liner 559 numara, dudak kalemi
6. Beyu Soft Liner 694 numara, göz kalemi
7. El yapımı deri mücevher kutusu
8. Hollanda'dan özel anahtarlık - şans getirir :)

* Bütün ürünler yeni ve ambalajı açılmamış, çekiliş için özel alınmıştır. 
* Bütün ürünler tek kişiye gidecektir. 
* Kargo ücreti bana aittir. 
* Çekilişe katılmak için çok şart koşmuyorum, yapmanız gerekenler sadece

1. Blog takipçisi olmak;
2. Varsa blogunuzda resimli paylaşmak / yoksa facebook, twitter'de paylaşıp linkini e mail adresinizle birlikte
yorum olarak yazmak.  

Bu kadar :)

Son katılım 31 Mart 2013 23.59'a kadardır. 
Çekiliş sonuçlarını ertesi gün paylaşacağım. 

Herkese şimdiden bol şanslar! 

Bir sorunuz olursa
inturkey35@gmail.com 
adresinden ulaşabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder