21 Mart 2013 Perşembe

http://fulyabozkurt.blogspot.com/2013/03/fulyannadan-bruno-mazzini-gunes-gozlugu.html


Fulyanna'dan Bruno Mazzini Güneş Gözlüğü Hediye

Bloğu o kadar özledim ki çoğu zaman fırsatım olmuyor, kimi zaman da yazıcak şey bulamıyorum en iyisi bir çekiliş ile sahaya geri döneyim dedim, hareketli bir dönüş olsun istedim :)

Biliyorsunuz bir kaç tane gözlük markasının Ege Bölge bayiliğini yapıyoruz.

Ben de yaklaşan yaz günlerinde, ehhh içinde de yüzüyorken size hediye edebileceğim en güzel şeyin bir gözlük olduğunu düşündüm :)

Sponsorum olan patronlarıma(abilerime) tşk ediyorum :)







Bruno Mazzini Güneş gözlüğü orijinal kılıfı ve çantasıyla birlikte..
Kargo ücreti bana ait.
Sadece katilmak istediginizi yoruma yazin bir de guvenlik-sizin kim oldugunuzu bilmem-acisindan blog linkinizi vermeyi unutmayin. Adsiz ve kendine ait linksiz katilimi kabul etmiyorum o kadar.

Çekilişe son katılım: 5 Nisan 2013 saat 24:00 de sona erecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder