5 Mart 2013 Salı

http://ftmgrr.blogspot.com/2013/02/cekilisim-var-katilmazmisin.html


ÇEKİLİŞİM VAR KATILMAZMISIN???

Merhaba arkadaşlar
blog açmak benim için bir hayaldi onları sadece sessiz sessiz takip ederdim
sonra neden benimde olmasınki dedim
ama bu seferde beni izleyecek insanların olup olmayacağından bile şüpheliydim
sonra bir iki derken 185 olmuşum
ee blog dünyasınının adetidir
100. izleyicide çekiliş yapılır
zaten hediye vermeye yer arıyorum bu çekiliş işleri tam  bana göre yani
şimdi gelelim hediyelerimize
pek istediğim gibi olmadı ama çam sakızı çoban armağını kabul görürsünüz inşaallah

 
       tek tek bakacak olursak.....
 

                                                           süzgeçli kapaklı kupa bardak


                                                                          mumlarımız...


                                                                          desenli peçete
                                                                (kırmızı olmasa olmazdı:))


                                                                     eşarp iğneleri


                                                                       yumurtalıklar...


                                                                peştemal desenli çorap:))
                      bunların yanı sıra süslediğim bir sabun ve tatlımı tatlı birkaç süprizde olacak

hediyelerimiz bu kadar yanlız her blog da olduğu gibi bu çekilişinde birkaç ricası var:))

1-BLOGUMUN İZLEYİCİSİ OLMANIZ(yorum bölümüne hangi isimle izlemeye aldığınızı yazarsanız beni çok bahtiyar edersiniz:))

2-ÇEKİLİŞİ İLK RESİMLE BİRLİKTE BLOGUNUZDA(yoksa herhangi bir sosyal hesabınızda )DUYURMANIZ VE LİNKİNİ YORUM BÖLÜMÜNE EKLEMENİZ

3-SON OLARAKTA SİZE ULAŞABİLMEM İÇİN MAİL ADRESİNİZİDE YORUM BÖLÜMÜNE EKLEMENİZ

İşte bu kadarcııık:))
son gün:25 MART
26 martta kazananı duyururum inşaallah
 27 marttada kargomuz yola çıkar
kazananı klasik tarzda belirleyeceğim(tek tek kağıda yazıp eşime çektiricem)
kazanan kişi 3 gün içerisinde bana dönüş yapmassa ozaman yeni bir kazanan belirlerim
yurt dışına gönderim yapamıyorum maalesef:((
amma çok konuştum ya
dua ile kalın
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder