28 Mart 2013 Perşembe

http://derinceece.blogspot.com/2013/03/durbuldumcom-ile-3-kisiye-hediye_25.html


Durbuldum.com ile 3 Kişiye Hediye Veriyoruz








Hayatı Kolaylaştıran Pratik Ürünleri hem kaliteli hem uygun fiyata satın almak isteyenlerdensenizDurbuldum.com tam size göre bir alışveriş sitesi.Herkesin kendine göre birşeyler bulabileceği hatta ilginç bulabileceği ürünleri kapıda ödeme kolaylığı,ücretsiz kargo,indirim gibi bir çok kolaylıkla biz tüketiciyle buluşturan bir alışveriş sitesi olarak benim vazgeçilmezlerim arasına girdi bile.

İşte size Durbuldum.com'dan birkaç örnek;









                                 Kampanyamız şartlarını yerine getiren 3 Kişiye hediyemiz ise;

                                                     Bling Ezz Takı ve Aksesuar Organizer



  ŞARTLARIMIZ;

-Durbuldum.com üyelik,

-Durbuldum.com facebook sayfa beğenisi ve ürün paylaşımı,

-Kampanyanın herhangi bir sosyal mecraada(facebook,twitter,blog vs.) duyurulması.

 Kampanya 25.03.2013-08.04.2013 tarihleri arasında geçerlidir.

 Kargo ücreti firmaya aittir.

 Tüm katılımcılara bol şans dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder