29 Mart 2013 Cuma

http://damlaya-damlaya.blogspot.com/2013/03/cekilis-blogumun-1-yl-hediyeleri.html


*** ÇEKİLİŞ: Blogumun 1. Yıl Hediyeleri ***


Bugün blogumun 1. yıl dönümü; zaman çabucak geçmiş :) Bu vesileyle izleyicilerime ufak tefek hediyeler vermek istiyorum. Ürünlerin hiçbiri kullanılmadı, hatta bazılarını daha birkaç gün evvel satın aldım. Hediye listesi şöyle:

- 2 kutu Vi-vet sir ağda bant seti (1 kutu hiç açılmadı, 1 kutudan ise 2 adet bant kullandım, benden daha becerikli birine gitsin istiyorum :)
- 1 paket Watsons kulak çubuğu
- 1 adet Watsons banyo lifi
- 1 adet Golden Rose mavi renk oje
- 1 adet tırnak sticker seti
- 2 adet poşet çay
- 1 adet Rexona kuruluk testi numunesi
- 1 adet Sephora body butter numunesi
- 1 adet siyah çiçek formunda örgü bileklik
- 1 adet mor g-string (M beden)
- 1 çift yeşil uğur böceği küpe
- 1 çift pembe kalp küpe
- 1 çift sarı top küpe
- 3 adet alaşım yüzük
- Birkaç ufak sürpriz daha :)

Bunlar da hediyelerin daha yakın görüntüleri:





Katılmak için lütfen aşağıdaki Rafflecopter katılım formunu doldurun ve tüm şartları iyice okuyun. Yanlış katılımları ve farklı isimlerle tekrar tekrar katılanları ne yazık ki elemek zorunda kalacağım. İlk zorunlu şartı yerine getirdikten sonra (izleyicim olmanız ve yorum bırakmanız gerekmektedir) diğer şartları yerine getirip ekstra hak kazanabilirsiniz.

"DO IT" yazan yere basın, oradaki maddeyi yerine getirin, daha sonra da "ENTER" yazan yere tıklayın. Her hak için böyle yapmanız gerekmektedir. Bu kadar :)

Çekiliş 18 Nisan'da sona erecek. Sadece yurt içi katılımları kabul edebiliyorum. Kargo bana ait tabi ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder