12 Mart 2013 Salı

http://birkadinneleryapar.blogspot.com/2013/03/cekilisim-vaaar-guzeller.html


Çekilişim Var :)



Çekilişte yer alan ürünler yukarıda resimde gördükleriniz,tekrar belirtmem de fayda var,sephora makyaj bazı hariç,hepside çok az kullanılmış ürünler,son kullanım sürelerinin dolmasına hepsininde ortalama bir senesi var.Bu ürünlerin hepsinide çok seviyorum fakat elimde ki diğer ürünlerden bunlara sıra gelmiyor.Hep beğeniyorum,merakediyorum alıyorum sonra bir köşede unutuyorum,kendime kızıyorum.Bundan sonra daha kontrollüyüm,akıllandım sanırım :)

Hediyelerim:
The Balm - Mary lou manızer aydınlatıcı.
Flormar - Suya dayanıklı beyaz ve kahverengi göz kalemi.
Sephora - Makyaj bazı.
Golden Rose - Naıl art oje.
Avon - 2 tane color trend oje.
Essence - Oje
Flormar-Pretty kahve tonlarında ruj.
Flormar-Duo2x oje.
Cıty Color - 4'lü mini far
Essence - Şeftali tonlarında allık
Essence - Sarı far.
Essence-Bej far.

ÇEKİLİŞ ŞARTLARI

Sağ tarafta bulunan Bu Siteye Katılın Kutucuğunu tıklayıp bloğumun takipçisi olmanız.

Adınızı ve Mail adresinizi yorum kısmına yazmanız,adı ve mail adresi olmayanlar çekilişe dahil olamıycaklar.

Bloğunuz varsa,çekilişi bloğunuzda paylaşmanız,linkini yorum kısmına kopyalamanız.

Twitter hesabınızda çekilişi duyurmanız ve takipe almanız,linkini yorum kısmına kopyalamanız.Twitter hesabım için buraya tıklayınız.


DİĞER DETAYLAR

Çekiliş sadece Türkiye'den katılan kişiler içindir,yurt dışına gönderim yapamıycam.

Çekiliş 17 Mart 2013 tarihine kadar devam edicektir,son bulduğun da 1 hafta içinde kazanan açıklanıcaktır.

Kazanan Random.org ile seçilicek.

Kargo ücreti bana aittir.


HEPİNİZE BOL ŞANS !

:) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder