12 Mart 2013 Salı

http://aylininkozmetikgunlugu.blogspot.com/2013/03/birbirinden-guzel-bakm-urunleri-hediye.html


Birbirinden güzel bakım ürünleri HEDİYE!!

Bir hediye çekilişi daha son bulurken sizlere birbirinden güzel bakım ürünleri hediye ediyorum.. Hepsi benim de normalde kullandığım ve çok memnun olduğum ürünler, bu nedenle size de hediye etmek istedim :)

Malum havaların ısınmasına biraz daha var gibi görünüyor, bu soğuk havalarda güzel nemlendiren kremlerden daha iyi bir dostumuz yok sanırım :) Bakalım neler seçmişim sizin için;

1) Neutrogena Parfümlü el kremi ve Neutrogena dudak nemlendiricisi : Bu iki üründen de inanılmaz memnunum!! Son zamanlarda birçok krem elime yeterli gelmemeye başladı, ne sürersem süreyim elimde kuruluk gitmiyordu.. Bu krem kesinlike çözüm oldu benim için.. Dudak nemlendiricisi de ayrı güzel..

2) Vaseline Aloa Vera nemlendirici vücut kremi : Uzun süredir kullandığım, kokusuna da yapısına da bayıldığım bir ürün.. Kesinlikle vücut için çok başarılı..

3) Nivea Fruity shine kiraz dudak balsamı : Çok severek kullandığım ürünlerden biri.. Kirazın hafif rengini de veriyor dudaklarınıza..

4) Nivea Krem : Yıllardır kullandığımız ve klasikleşmiş bir krem.. Babam yıllar boyu yüzüne sürmüş bundan, sonuç olarak yüzünde hiç kırışıklık yok :) Siz yine de yüzünüze sürmeyin ama ellerinize, vücudunuza gönül rahatlığıyla sürebilirsiniz..

Zorunlu katılım koşulları :

Blogumun izleyicisi olmak ve bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmak(Hediyenin beni gerçekten sürekli takip eden birine ulaşmasını istiyorum :) )

Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı

Son katılım tarihi 31 Mart!! Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 2 Nisan tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Herkese bol şans :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder