25 Mart 2013 Pazartesi

http://artemiiss.blogspot.com/2013/03/cekilis-vaar.html


ÇEKİLİŞ VAAR :))

Baktım herke bir çekiliş peşinde gidiyor eee blog geleneği gibi bir şey olmuş artık ben de eksik kalmam yaparım dedim.Aslında 100 kişi olunca yapacaktım ama dayanamadım :))
Birde bana hediye filan alan yok ben alayım bari dedim.Hem tanımadığım birine hediye göndermek eglenceli ve ilginç olur :) İlk çekilişim olacağı için çok büyük bir hediye olmayacak ama bence çok güzel bir hediye.İşte resimde gördüğünüz parfüüm.Benim kullandığım parfümdür kendisi ve acayip güzel kokar.Yani acaba nasıl kokuyor demeyin çok  güzel gerçekten.Bu biraz kadınlara özgü gibi oldu ama erkeklerde annesi sevgilisi kardeşi için filan katılabilir :) Yani katılsın erkekleride görmek isterim. 
Haa bir de kendim doldutturduğum şu parfüm var.Yanında ondan da vermek istiyorum.Gerçeğini bulamadığım için çakmasını yaptırdım :D Ama güzel kokuyor.Biraz  daha kadınsı bir kokusu var sevmezseniz nenenize verirsiniz :D Parfüm, Marilyn Monroe'nun kullandığı Channel No 5 dir. :)

KURALLAR:(ZORUNLU)
  • Sağ tarafta gördüğünüz ''bu siteye katılın'' kısmından üyem olmanız
  • Blogunuz varsa yada google hesabınız çekilişi orada belirtmeniz.Linki de yorum kısmında belirtmeniz.
  • Mail adresinizi yorum kısmında belirtmeniz.İletişime geçebilmek için.
İSTEĞE BAĞLI:
  • Çekilişi Twitterde paylasırsanız +1 hak kazanıcaksınız. (Facebook olur mu diye sorarsanız o olmasın pek sevmiyorum :/ )
DİKKAT!
  • Zorunlu şartları yerine getirmeyenler ve adsız yorumlar kabul edilmeyecektir.
  • Yurtdışından katılımcı alamıyoruz malesef :/
  • Çekiliş 1 MAYIS günü belli olacaktır.Ya o gün yada 2 mayısta sitede açıklarım.
  • Kazanan kişi  çekilişyap.com ile belirlenecektir.Girip bakabiliriniz tamamen güvenli zaten burada paylasacagım.
  • Kazanan kişiyle 1 hafta içinde ulaşamadığım taktirde yedek kazanmış olacaktır onada ulaşamaz isem çekiliş tekrarlanazaktır.
  • Kargo ücreti bana ait.
  • Bu fotoğraftakiler benim ama size kullanılmamış 0 ürünler göndereceğim.Bakın kullanmadığım şeyleri göndermiyorum test ettim onayladım yani :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder