29 Mart 2013 Cuma

http://alisverismakyaj.blogspot.com/2013/03/cekilis-yapma-sras-bendeee-katlr-msnz.html?spref=bl#.UVVYkBf8vj4


Çekiliş Yapma Sırası Bendeee, Katılır mısınız?

Hayalini kurduğum Bloğumu  hayata geçireli  tam bir ay oldu bugün,  169 izleyiciye ulaşmanın mutluluğu var içimde:) paylaşmak istediğim o kadar çok şey varki:)  bu mutluluk  ve neşe içinde ilk çekilişimi düzenlemeye karar verdim. Hediyelerimin  hepsini daha önce kullandığım  ve sevdiğim ürünlerden sizler için  seçtim, tabiki  hiçbiri kullanılmış, yada az kullanılmış  ürünler değil elbette:)



Çekilişime katılmak için şartlarım ise;

-Bloğumun takipçisi olmanız:)

-Bloğu olan sevgili arkadaşlarımın çekilişimi bloglarında duyurmaları, bloğunuzun olması şart değil elbette,  bloğu olmayan sevgili takipçilerimin  facebook dan  yada twitter hesaplarından duyuru yapmaları,

- Bloğu  olan veya  olmayan  izleyicilerimin ise  facebook sayfamı  buradan beğenirlerse çooook mutlu mesut olurum doğrusu:)

-Bloglovinden de takibe almanızı  birbirimizi kaybetmemek adına özellikle rica ediyorum:)

-Yaptığınız yorumlara  duyurularınızın linklerini de eklemenizi, ve iletişim sağlayabileceğim mail adresinizi bırakmanızı rica ediyorum,

Hediyelerimin gönderimi tamamiyle bana ait olacak,  üzülerek belirtmeliyim ki yurtdışı gönderimi malesef yapamıyorum, ayrıca adsız yorumları da  kabul edemiyorum,  kazananı Random aracılığıyla belirleyecek ve 22 Nisanda duyuracağım.

Herkese Bol Şanslar,  bakalım hediyelerim nelermiş.)


Bu şirin banyo setinin içinde Duş Jeli, Vücut losyonu, Banyo kristalleri, minik bir havlu ve kese bulunuyor, küvet şeklindeki kabı çok şirin geldi bana umarım sizde seveceksiniz...




Too Faced markasının efsane haline gelen eye primer i.... Sephoralarda satılan bu ürünü  buradaki  yazımda da tanıtmıştım,  Geçtiğimiz haftalarda Türkiye pazarından çekilme kararı alındığını duyduktan sonra 3 tane stok yapmıştım,  çünkü birini de çekilişime koymak istiyordum umarım  çok beğeneceksiniz:)


Parfüm kullanmayı çok seven biri olduğumdan, çekilişime  dahil etmesem olmazdı:)  Çok hoş, Çiçeksi-meyvemsi bir kokusu var,   beğeneceğinize eminim, bu kokuyu da Douglas mağazalarında  görebilirsiniz.)


Essence nin ojelerini çok beğeniyorum, rujlarıda çok güzel, ben hepsinden kendime de aldım, severek kullanıyorum, rujun çok soft güzel bir rengi var,  dudağı da çok iyi nemlendiriyor, claire's in allığını ise uzun zamandır kullanıyorum , umarım  siz de seversiniz:)


Clarins in yeni ojelerine ben bayıldım ya siz:)



İtalyanın en güzel  içgiyim ve pijama markasından çok güzel, size özel, şirin bir hediye, görsellerini paylaşamıyorum! :))) ama beğeneceğinize %100 eminim:)



Bunlar da far paletlerimiz:)



Bunlar ise makyaj temizleme mendilleri ve maskeler...

Bol şans diliyorum herkese, sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder