31 Mart 2013 Pazar

Gezgin portakal'dan ilk çekiliş

Gezgin portakal: İlk çekilişim =)

http://gezginportakal.blogspot.com/2013/03/ilk-cekilisim.html?spref=tw


İlk çekilişim =)

Merhaba herkese

Aslında uzun zamandır çekiliş yapmak istiyordum. İstediğim süre içerisinde bir sürü çekilişe katıldım iyice gözlemledim, araştırdım. Kendime göre bende hediyeler seçip, bazı şartlar koydum.

Bursa ya gittiğimde biraz alışveriş yapmıştım. Tanıdık tanımadık birilerine hediyeler göndermeye bayılıyorum. Şimdi tam zamanı diyerek çekilişimi başlatmak istiyorum.


Benimde severek kullandığım ürünlerden oluşan hediyeleriniz =)


Hiç kullanılmamış ürünlerdir. Sadece kontrol amaçlı açılmıştır. Bozuk falan çıkar rezil olmayayım sonra :)

1- Golden Rose No: 28 
2- Golden Rose No: 217
3- Golden Rose No: 94
4- Golden Rose No: 10 (ojeler bijuteriden alındı.)
5-Senses Roll on ( Avondan bir önceki siparişimde almıştım. Ferah kokusu var.)
6-Gratis aynalı fırça (Çantaya atmalık kullanışlı bir ürün.)
7- Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili (Seyahatlerin pratik yardımcısı)
8- Fof pigment far ve ruj (Bende daha açık pembesi var. Hollanda dan geldi)
9- Cıvıl cıvıl bir kolye (Tahta boncuklardan oluşuyor. Aynısı bende de var genelde koluma sararak kullanıyorum.)
10-Nestle salep ve falım sakız (Salep ve sakız hastası olarak size göndermesem ayıp olurdu.)
11-Vanilla & Almond vücut losyonu (aslında set halindeydi ama teyze kızı duş jeli kaçırdı :( üzgünüm)
12- Çilekli dudak balmı (Dore den severek kullandığım ve nemlendirmesi iyi bir ürün)
13- Essence get big lashes maskara (Tombik essence maskaramın hastasıyımm. Sizin de seveceğinizi umuyorum)


Katılım için gerekli olan şartlar çok basit.
Zorunlu şart;
* Blogumda ve bloglovinde izleyicim olmanız. (bloglovin hesabı olmayanlar sadece izleyicim oldukları ismi yazabilirler)
* Sosyal medya da (facebook, twitter, google+) takip etmeniz.

İsteğe bağlı şartlar;
* Blogunuz da duyurmanız size +2 hak kazandıracak.
* Sosyal medya da (facebook, twitter, google+)  paylaşmanız ayrı ayrı +1 hak kazandıracak.  duyurularınız beni çok mutlu edecektir :)
* Son olarak kazandığınızda size ulaşabileceğim mail adresinizi bırakmanızı rica ediyorum.
* Tüm şartları yerine getiren arkadaşlarım toplamda 6 katılım hakkı olacak.
Son katılım: 23 Nisan

Facebook: gezginportakal
Twitter: goncagp
Bloglovin: gezginportakal
Google+: gezginportakal

Aşağıdaki formu doldurduğunuz da çekilişe katılmış olacaksınız.




Bol şanslar =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder