11 Şubat 2013 Pazartesi

http://yuregiminiklimi.blogspot.com/2013/02/blogumun-dogum-gunu-dolayisiyla.html



ŞUB072013

BLOĞUMUN DOĞUM GÜNÜ DOLAYISIYLA ÇEKİLİŞİM VAR...

 

İlk MERHABA' mı yazmış olduğum 17 şubat tarihine az bir zaman kala ben de bir çekiliş düzenleyim dedim. Çekilişimde bulunanlar,

1- GOLDEN ROSE 2 adet (beyaz-bordo) oje,
2- Oje varsa eğer ASETON lazım olur dedim,
3- Çok şık teneke kutusunda bir alışverişten dönen bayan ÇAY-KAHVE KUPAsı,
4- L'OREAL göz makyajı temizleme TONİĞİ
5- GİTMENE ASLA İZİN VERMEYECEĞİM isimli kapağı dahi açılmamış KİTAP
6- DIADERMINE Marka karma ve yağlı ciltler için NEMLENDİRİCİ BAKIM KREMİ,
7- Bu fotoğraf karesine koymayı unuttuğum 1 PAKET KURUKAHVECİ MEHMET EFENDİ KAHVESİ,

Sizlerden istediğim sadece; 
- Bu postuma yorum yazmanız ve mail adresinizi yazmanız. 
- İzleyicilerim arasından katılan olursa onlara çift çekiliş hakkı veriyorum.
- Bu postumu blogları olanların, bloglarında yayınlamalarını rica ediyorum.
- Çekilişe son katılım tarihi 17 ŞUBAT 2013
- Sonuç 24 ŞUBAT 2013' te açıklanacaktır.

Katılacak olanların şansları bol olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder