1 Şubat 2013 Cuma

http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html?spref=fb#

http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html?spref=fb#


Cekilis:Size Bir Hediyem Var:) ♥ My First Giveaway

Çeyizim için aldığım bu silikon kapaklardan biri aranızdan birinin olacak:) 
Paşabahçe'de gördüğüm ilk anda vurulduğum bu bardak kapaklarını, evinizde veya ofisinizde bardak, fincan, sürahi kapağı veya sadece dekor amaçlı bile kullanabilirsiniz..
Keşke hepinize hediye edebilsem diyorum ama merak etmeyin hediye vermeye bayılan biri olarak bu çekilişleri tekrarlayacağım;)
Bu tatlı mı tatlı kapaklardan birini kazanmak için 17 Şubata kadar yapmanız gerekenler;
  • Sağdaki İzle butonundan blogumu izlemeniz, (Takip Etmeniz)
  • Bu postu varsa blogunuzda paylaşmanız, (Yapacağınız bir postun altına not olarak düşüp, çekiliş linkini vermeniz bile kafi;)
  • Twitter/Facebook/Instagram üzerinden mümkünse bu çekilişin duyurusunu ve linkini paylaşmanız (Özellikle blogger olmayanlar için)
  • Vee son olarak bu postun altına mail adresiniz ve duyuru yaptığınız yerin linki ile beraber ufak bir yorum yazmanız:)
Blogunuz olsun veya olmasın herkes katılabilir..
Son gün 17 Şubat:)
18 Şubatta random.org aracılığıyla kazananı belirleyip kargo ücreti bana ait olmakla beraber, en kısa sürede ve en cici şekilde hediyesini kendisine göndereceğim:)
Twitter: prettypinkbride Instagram: prettypinkbride


Çocukluğumdan beri cicili bicili paketler hazırlayıp, sevdiklerime hediye vermeyi çok sevdim. 
Kim sevmez ki hediye almayı? 
Benim için hediye vermek de hediye almak kadar büyük bir mutluluk kaynağı..
Blog yazmaya başladığımdan beri her zaman yanımda oldunuz. Güzel yorumlarınız, güzel dilekleriniz ve samimiliğiniz hep daha çok yazmama vesile oldu.. 
Güzel güzel insanlar tanıdım ve tanımaya devam da ediyorum.. İyi ki varsınız.. 
Sevgi paylaşınca güzeldir.. Ben de bu inançla Pretty in Pink Bride adına, teşekkürü borç bilerek sizlerle bu ufak ama şirin hediyeyi paylaşmak istedim..

Are you ready for my first giveaway? 
I have a lovely gift for you.. It's a cute cup cap from Zan's:)
To join my giveaway you should:
Follow my blog with Google Friend Connect
Share this post on your blog/facebook/twitter/instagram
Leave a comment here stating your e-mail address
Deadline: 17th February
Wish Luck to You All;)

Twitter: prettypinkbride Instagram: prettypinkbride

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder