8 Şubat 2013 Cuma

http://rosesworldanddreams.blogspot.com/2013/01/cekilisim-varr-d.html?spref=fb


Çekilişim Varr ! ^^ :D


Merhabaaa :D
Geçen hafta bir çekiliş yapmak istediğimi söylemiştim.Uzun uzun düşündüm ve evet !  Açık olmak gerekirse hem blogumun daha fazla tanınması hemde hediye vermeyi sevdiğim için böyle bi’şey düşündüm :D
Sonuçta ben daha acemi bi blogger’ım yahu ! ;) Şu an çok heyecanlıyımmm ilk çekilişim sonuçtaa :D 

Şimdiiiii sizler için bir kutu dolusu Avon cicileri hazırladım ;) Yeni katalog ürünlerinden Sevgililer Gününe özel ciciler ve  farklı şeyler de.Beğeneceğinize eminim ^^ Birazdan içeriğini açıklayacağım ama önce ufak tefek şartlarımız olucak ^^

1) Blogumu takip etmeniz
2) Blogumun facebook sayfasını beğenmeniz ( Sağ üstteki resme tıklamanız yeterli)
3) Çekilişimi Blog,Twitter,Facebook da duyurmanız.(En az iki yerden duyurmanızı istiyorum,eksik yapanları çekilişe dahil etmeyeceğim + Blogda paylaşanların aşağıdaki resimlerden biriyle paylaşması süper olur !)

Herkesin bir hakkı olacak, çünkü fazla fazla hakları her ne kadar bende sevsem de birazcık haksızlık olmuş oluyor . 
Ve tabii bunları yaptığınızı bana yazmanız.Ama bir şeye dikkat çekmek istiyorum lütfen yazarken açıklayarak yazın olur muuu ^^
Yorumlarınız çok değerli, bana blogumla ilgili fikir verirseniz de çok sevinirimmm inanınn :D
Ve internetimin de olmadığını söylemiştim.Sık sık kontrol etmeye çalışacağım sayfayı.Ama bir sorun olursa bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz ;)

Mail : akcelikduygu@hotmail.com

Şimdiii cicilerimiz şunlar :

Avon Çanta ( Hiç Kullanılmadı )
Avon Care Aloe & Zencefil Özlü Temizleyici,Tonik & Nemlendirici (Hiç kullanılmadı)
Rose and Pearls 24 Saat Nemlendirici Krem ( Yüz Kremleri kullanamadığım için bu mis kokulu kremi de dahil ettim.Set halinde hediye gelmişti hatırlarsanızz ;) - Hiç Kullanılmadı )
Avon Color Trend İkili Göz Farı - Cupids Arrow ( Yeni katalog)
Avon Color Trend Ruj - Heartbeat ( Yeni katalog)
Avon Color Trend Göz Kalemi - Black Attract ( Yeni katalog)
Avon Color Trend Mascara - Black (Yeni katalog)
Avon Clearskin Bir Arada Temizleyici, Arındırıcı ve Maske (Yeni katalog)




Çekilişim  30.01.2013 – an itibariyle başlamıştır.
Son gün : 13.02.2013 

Kazananı  Random.org ile belirledikten sonra burada duyuracağım,tahminen 2 gün içerisinde.Bana bilgilerini atarsa hemen cicilerini yollarım ^^
Sormaya gerek yok, kargo tabiî ki bana ait.

Love xo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder