11 Şubat 2013 Pazartesi

http://pastadelisi.blogspot.com/2013/02/sevgililer-gunu-cekilisi.html#comment-form


sevgililer günü çekilişi...

       
            Günaydın herkese bu gün erkenciyim ama bir çılgınlık yapmaya karar verdim ve sevgililer günü için çekiliş yapmaya.  yani 4 günlük çekiliş yapmaya karar verdim :)  Aslında fotoğrafları eklediğim günden beri aklımda ama gel zaman git zaman farkettim ki acayip az zamanım kalmış . Ne yapalım ilki böyle olsun kısmetse 2. de daha uzun bir zamana yayarız şimdi çekilişe katılmak için şartlarım aşağıdadır. ve salı akşamı saat 20:00 de sonlanacaktır. çarşamba kargonun yola çıkabilmesi için. Sahip olacağınız şey ise bu fotoğraftaki kurabiyeler. istediğiniz adrese gönderilecektir.






Ne yapmak gerekiyor bu çekilişe katılmak için?
Şöyle ki;

İlk şartım: Blogumu izlemeye almanız. Hangi isimle izlediğinizi bu yazıma yorum olarak bırakmanız.

İkinci şartım: Çekilişi, ait olduğu herhangi bir fotoğrafla birlikte blogunuzda duyurmanız ve duyuru linkini -e-mail adresinizle birlikte- bu yazıma yorum bırakmanız.

Blogunuz yoksa; facebook ya da twitter'da çekiliş haberimi paylaşmanız ve paylaşım linkini -e-mail adresinizle birlikte- bu yazıma yorum bırakmanız


Her katılım +1 şans olarak eklenecektir. Herkese bol şanslar diliyorum...
Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder