11 Şubat 2013 Pazartesi

http://ozlemtuana.blogspot.com/2013/02/ozel-tasarlanmis-bir-kolye-ister-misiniz.html?spref=bl


ÖZEL TASARLANMIŞ BİR KOLYE İSTER MİSİNİZ?



Hediye çekilişlerine bayılıyorum biliyorsunuz, yine bir çekilişle karşınızdayım Takı Tasarımı ile uğraşan çok sevdiğim bir arkadaşımdan benim için bir model tasarlamasını rica ettim, sağ olsun kırmadı beni ve bu harika kolyeyi gönderdi bana şu anda bende iki tane var birisini  blogumun takipçisi bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum...

Şartlar basit sadece bloguma üye olmanızı ve bunu sosyal ağlarda paylaşmanızı istiyorum:)) tabii bütün yaptıklarınızı da bu yazının altına yorum olarak bildirmeniz lazım bu kadar basit..
çekiliş 27 mart'ta son bulacak 

              KATILAN VE BANA DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜRLER VE BOLL ŞANS...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder