5 Şubat 2013 Salı

http://mcreme.blogspot.com/2013/01/supersonic-cekilis.html


SUPERSONİC ÇEKİLİŞ:)

Merhaba Arkadaşlar,
Geçen ayın ilk günlerinde malumunuz bir çekilişim vardı ve söz verdiğim gibi yarın
kazananı sizlerle paylaşacağım,şans kimin yanında olacak bakalım..

Hiiç ara vermeye niyetim yok, yeni bir çekiliş daha:)

Ben bir parfüm fetişiyim ve birini bu çekiliş aracılığı ile hediye etmek istedim;



Chopard'ın Casmir'i,
-Oryantel,çekici,egzotik bir parfüm.
 Dişilik hat safhada:)
 EDP'dir, edt değil,30 ml ve hiç kullanılmadı,kutusuyla göndereceğim..
 Burada satılıyor mu bakmadım.
 Vardır belki ancak,ben bunu da Tr'den almadım..

Daha önceki çekilişime de çikolata koymuştum hem esprili hem pek bir tatlı oldu,
Ama bu başka;
Abartmıyorum KAFAM KADAR ÇİKOLATA GÖNDERECEĞİM!
Bknz;


Kafamdan büyükmüş bu:P
haha çok eğlendim,Kinder süper ama Almanyadaki hiç birine benzemez!
İçinde 4 kutu var ve toplamda 32 adet mevcut, ohh miss:)
 
 

Sanırım her ay bir çekiliş yapacağım ve mutlaka çikolata da var olacak:)

Evet arkadaşlar bu kadar:P

Gelelim sadete:P -çok fenayım ben yaa hiç numara yapamıyorum-
Bayılıyorum şu mailler geliyor şu senı takıp edıyor şu seni izliyor felan,
Yoksa kim çikolatasını ve parfümünü paylaşır ki:)

-sesli düşündüm- :P

1-blog,twitter,facebook izle,takip vs..
2-g+
3-Blogu olanlar blogunda bahsedebilir,memnun olurum.
4-Bu şartları yerine getirip yorum bıraktığınızda, çekilişe hak kazanıyorsunuz.
-Lütfen mail adresinizi de  yorum kısmına yazın-

-Kargo ptt kargo ile tarafımdan ödenecektir,
Takip edip,izleyip bırakanlar hiç bu çekilişe de gelmesin.baştan söyleyeyim:)


Çekiliş 1 ay sürecek,
Şimdiden duyuran, takip eden ve yardımcı olan herkese teşekkürler ,bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder