11 Şubat 2013 Pazartesi

http://mcalgn.blogspot.com/2013/02/ilk-cekilisimi-yapyorum-cekilis-vaaarrr.html


İlk çekilişimi yapıyorum (Çekiliş vaaarrr )

Herkese selamlaar çekiliş yapmayan blogger kalmadı sanırım bende bir tane yapmak istiyorum çok az takipcim var ama yinede yapmak istiyorum bu benim için ilk olucak :) 
gelelim hediyenize önce toplu bir fotograf 








 
Açıklama
seçtiğim ürünler böyle hiç kullanmadıgım ürünler bir ikitanesini 1 kez denedim
onlarda loreal far flormar water prof kalem lacivert olanı (uçlarını açıp temizleyip yolluyorum kesinlikle hijyen olayı çok önemlidir benim için)
golden rose simli ışıltılı vücut pudrası bir kez kollarımda kullandım ambalajından çıkartıp başka bir kutuya koyarak kullanabilirsiniz fırçalı açılabilen bir ambalaja sahip
geriye kalan bütün ürünler sıfırdır hiç kullanılmadı sizin olucak :) çekiliş sonuna kadar ekleyebilecegim küçük sürprizlerde olacak paketinize
ürünler şöyle
1-yeşil lacivert flormar göz kalemi suya dayanıklı ve cecile marka açık yeşil göz kalemi
2-maybeline wolume express maskara koyu kahve (dark brown)
3-lorea'l gümüş rengi ışıltılı bir tekli far
4-geçen hafta küçük tatilimden hatıra tester şampuan saç kremi vücut losyonu sabun bunları ben süs amacıyla banyomda kullanıyorum bir çok var hatıra kalıyor ama bu seferkini sizlere hediye etmek istedim
5-iki adet makyaj süngeri pudra süngeri ve ikitane ufak çanta boyu kagıt törpü
6-flormar klasik kırmızı oje pretty serisi ufak fuşia renginde oje ve benim çok sevdiğim golden rose 68 numara gri gümüş simleri olan oje
7-2 adet fırça birisi fondoten fırçası hiç kullanılmadı el yapımı bir fırça ve ecoo tolls setten çıkan kabuki aynısından bendede var bence pratik ufak kullanışlı bir fırça
8-ve 4 adet watsons un siyah nokta bantlarından yanındada tester olarak verilen ve benim begenip tam boyunu aldıgım ufak parfüm flormar marka
9-birde solingen markasının takma kirpikleri kanat kirpik şeklinde yanında ise benim eklediğim kirpik yapıştırıcısı var nastica markalı kolay pratik bir kirpik
Gelelim şartıma çok şartım yok
 blogumu takibe almanız ve çekilşimi blogunuzda duyurup linkini aşşaya yorum olarak bırakmanızı istiyorum hepsi bukadar çekilişimi 15 martta sonuçlandıracağım şimdiden herkeze şans diliyorum sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder